ایجاد بانک اطلاعاتی برای مقابله با مخاطرات سیل

در اولین جلسه هماهنگی کارگروه سیل و مخاطرات که در شهرستان سرخس برگزار شد ایجاد بانک اطلاعاتی برای مقابله با مخاطرات سیل کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در این جلسه که با حضور بخشدار مرکزی، مدیرمنابع طبیعی، دبیر نظام صنفی کشاورزان و نمایندگانی از شهرداری، امور برق، اداره راهداری و تعاونی های آببران در دفتر امور آب سرخس برگزار شد، مدیر امور آب سرخس با اشاره به این که مدیریت کارگروه سیل در کشور با آب منطقه ای است گفت: با توجه به پتانسیل شهرستان در خصوص بروز سیلاب و نزدیک شدن به فصل زمستان از هم اکنون باید تدابیر لازمی در این خصوص بیاندیشیم.

"عبادی نژاد" گفت: با تشکیل جلسات منظم این کارگروه، ضمن آشنایی اعضا با یکدیگر، با مشورت و استفاده از خرد جمعی می توانیم برنامه جامعی در خصوص مدیریت بحران تهیه نماییم.

مسئول کارگروه سیل شهرستان اضافه کرد: از همه ادارات شهرستان می خواهیم که لیست ماشین آلات و امکاناتی که در اختیار دارند را به این کارگروه اعلام کنند تا با ایجاد بانک اطلاعات قوی، هنگام بروز سیلاب از امکانات موجود شهرستان استفاده لازم را ببریم.

وی افزود: با تعامل خوب با تشکل های مردمی و بخش های خصوصی می توانیم از ظرفیت این بخش نیز در زمان بروز سیلاب استفاده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات