نمایش اختراعات و ابداعات شرکت آب و فاضلاب روستایی ...

نمایش اختراعات و ابداعات شرکت آب و فاضلاب روستایی ...

با حضور در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور صورت گرفت؛

نمایش اختراعات و ابداعات شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی

همزمان با برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور در تهران، شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی نیز با حضور پرشور در این جشنواره، دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در حوزه آبرسانی روستایی ارائه کرده است.

شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در این جشنواره، پنج دستاورد مهم خود در حوزه تجهیزات صنعتی، ابداع، اختراع و نوآوری شامل شیر پروانه ای برقی12 ولت با قابلیت هوشمند سازی، شیر خودکار تزریق ثقلی  محلول کلر، شیر  پیستونی رزرو و توزیع خودکار آب، شیر نگهدارنده فشار و توزیع  آب در شبکه های روستایی و شیر فلوتر پروانه ای  هیدرومکانیک را به نمایش گذاشته است.

پهنه بندی و تحلیل کیفی آب شرب روستاهای همجوار با دریاچه ارومیه با استفاده از سامانه اطلاعات و ارائه GIS جغرافیایی، مطالعه سطح سنجی ، ارتقاء و بهبود بهره وری در شرکت آب و فاضلاب روستائی آذربایجان غربی و مقایسه آن با چند شرکت منتخب  کشوری و انتخاب روش های بهینه حذف مواد رنگی از آب نیز از جمله طرح های پژو هشی ارائه شده در غرفه شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی است.

در بخش ایده های نو نیز، طرح تصفیه سبز و تامین آب شرب از منابع سطحی با حجم بالا (سقای سبز) و طرح جامع اتوماسیونینگ کامل  پروژه ها ( از پیشنهاد تا اتمام ) در بستر بودجه ریزی عملیاتی، در معرض بازدید  علاقه مندان قرار گرفته است.

در اولین روز این جشنواره، حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، با دستاوردهای علمی و پژوهشی این شرکت در حوزه آب و فاضلاب روستایی آشنا شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات