از نمایندگان مردم در مجلس تصویب لایحه ارزش افزوده را خواستاریم/ علم حسابداری روز به روز در حال تحول است

از نمایندگان مردم در مجلس تصویب لایحه ارزش افزوده را خواستاریم/ علم حسابداری روز به روز در حال تحول است

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه گفت: در حرفه حسابداری مقوله فارغ تحصیلی معنایی ندارد  و این حرفه روز به روز در حال تحول و همواره نیاز به یادگیری است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حسین اشرفی، معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته حسابدار  بیان کرد:  حرفه حسابداری به صورت غیر رسمی جای خود در جامعه کنونی را بدست اورده است.
وی عنوان کرد:  خصوصیاتی چون وفاداری، با پشتکاربودن، خلاق، بی ریا از جمله صفات بارز حسابداران است.
اشرفی بیان کرد:  در حرفه حسابداری مقوله فارغ التحصیلی معنایی ندارد  و این حرفه روز به روز در حال تحول و همواره نیاز به یادگیری است.
وی گفت:  در باب خدمت به مردم می توان به فرموده پیامبر اسلام(ص) که"محبوبترین بندگان نزد خداوند آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد" اشاره کرد.
معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه  عنوان کرد:  حسابداران در تمام فعالیت ها و پروژه های مدیریت شهری نقش دارند و  در حوزه فنآوری، شهر هوشمند، فرهنگی، کشاورزی و توسعه صنعت گردشگری و کاهش ترافیک مدیریت شهری نقش دارد و اینها در سایه تامین منابع مالی تحقق می یابد.
وی بیان کرد:  در حال حاضر طرح لایحه ارزش افزوده و لایحه کسب درآمدهای  پایدار در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است و از این تریبون از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم دست مدیریت شهری را در تصویب این طرح ها بگیرند.
معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه  گفت:  نیاز به  کمک های دولتی به مدیریت شهری جهت رونق اقتصادی در شهر  بیش از گذشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات