اجرای ۳۰ برنامه ویژه خانواده‌ها در دی‌ماه

اجرای ۳۰ برنامه ویژه خانواده‌ها در دی‌ماه

◽️محمدرضا گلسرخی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های حوزه خانه و خانواده در فرهنگ‌سرای المهدی توانمندسازی و آگاهی‌افزایی افراد خانواده در سبک زندگی است، گفت: با توجه به فرمایش بزرگان و کارشناسان دین برای تحکیم بنیان خانواده این برنامه‌ها با محوریت آموزش خانواده بر مبنای سبک زندگی ایرانی- اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۳۰ عنوان برنامه و کارگاه آموزشی در دی‌ماه سال جاری افزود: برگزاری هفتگی سلسله کارگاه‌های سلامت بانوی خانواده به منظور آگاه سازی و آشنایی با نحوه مبارزه با بیماری‌های شایع زنان و سلامت آن‌ها از جمله این برنامه‌ها است که برای بانوان و دختران بالای ۱۶ سال در نظر گرفته شده است.

مدیر فرهنگ‌سرای المهدی(عج)، توسعه مشاغل خانگی و همچنین کسب و کارهای کوچک برای بانوان در خانواده را یکی از اهداف این فرهنگ‌سرا دانست و تصریح کرد: در راستای هدفمندسازی آموزش‌های کارآفرینی و مشاغل خانگی برنامه «فرصت» با محوریت آموزش کسب و کا‌رهای خانگی ویژه بانوان توسط این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علاوه بر آموزش بانوان، فرهنگ‌سرای المهدی برای کودکان و فرزندان خانواده نیز برنامه‌های ویژه ای دارد، بیان کرد: سلسله کارگاه‌های حقوق متقابل والدین وفرزندان برای والدین و فرزندان از جمله این برنامه‌هاست که با حضور اساتید برجسته این حوزه برگزار می شود.

گلسرخی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی کودک وخانواده با موضوع هوش هیجانی، اعتماد به نفس، استعداد یابی و بازی درمانی در فرهنگ‌سرای المهدی خبر داد و خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه پندانه‌های فرهنگی با نمایش فیلم‌های کوتاه همراه با ارائه نظرات کارشناسی و لیگ بازی‌های فکری همراه با جنگ شاد و مسابقات سرگرمی از جمله دیگر برنامه‌های این فرهنگ‌سراست که مخصوص نوجوانان و جوانان خانواده برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اکران موفق فیلم سینمائی «منطقه پرواز ممنوع» در فرهنگ‌سرای المهدی افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و خانواده‌های منطقه راوند هفته‌ای یک مرتبه فیلم‌های سینمایی متناسب در این فرهنگ‌سرا اکران می‌شود.

مدیر فرهنگ‌سرای المهدی(عج) کاشان استفاده از ظرفیت‌های مردمی و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی معتمدین منطقه راوند برای اجرای برنامه‌ها را از جمله اهداف این فرهنگ‌سرا دانست و گفت: امیدواریم با همکاری و همیاری مردم و معتمدین منطقه بتوانیم خدمات شایسته‌تری را ارائه دهیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات