احترام به مخاطب یکی از رویکردهای آثار جشنواره پانزدهم

احترام به مخاطب یکی از رویکردهای آثار جشنواره پانزدهم

خیام وقار در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با اشاره به آغاز جشنواره در قالب یک مراسم مردمی گفت: ما جشنواره را از دل مردم شروع کردیم تا تأکید کنیم این رویداد و افتخار تنها برای مردم و متعلق به آنهاست.

وی با اشاره به تعداد متقاضیان بالای حضور در بخش رقابتی جشنواره افزود: سعی شده آثار حاضر در جشنواره، کارهایی قوی بوده و دارای جنبه آموزشی برای هنرمندان بومی باشند.

دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان تأکید کرد:تلاش شده آثار جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا احترام به مخاطب به عنوان یکی از رویکردهای جدی جشنواره در این زمینه نیز رعایت شود.

وقار همچنین جایگزینی بلیط‌های الکترونیکی به جای بلیط‌های کاغذی را در راستای احترام به محیط زیست و همچنین رفاه حال شهروندان یادآور شد.

وی با تأکید بر اینکه سیاست‌گذاری جشنواره فرصت را در اختیار هنرمندان کاشانی قرار می‌دهد تا به جشنواره دغدغه‌مندتر نگاه کنند گفت:این اتفاق می‌تواند اجراهای قوی‌تر در طول سال را به دنبال داشته باشد.

دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، ارتقای زیرساخت‌ها را یکی از اتفاقات خوب این جشنواره ذکر و عنوان کرد:بهره‌برداری از تماشاخانه سپهر در مدت زمان کم تا آغاز جشنواره می‌تواند سرمایه‌ای برای زحمت‌کشان تئاتر کاشان محسوب شود که باید از آن بهترین استفاده را داشته باشند. ▫️وقار همچنین با تأکید بر آموزش به عنوان رویکردهای دیگر جشنواره از برگزاری هفت کارگاه و چهار نشست تخصصی در این رویداد هنری خبر داد.

مهدی سقاپولادی مدیر فرهنگسرای مهر نیز در این برنامه با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه در دوره پانزدهم، آن را اتفاقی ویژه نسبت به دوره‌های پیشین آن دانست. ▫️وی، با تأکید بر اینکه فرهنگسرا متعلق به تمامی هنرمندان است، متذکر شد: حضور گسترده هنرمندان و هنردوستان در ایام برگزاری جشنواره می‌تواند زمینه رشد هر چه بیشتر ظرفیت‌های هنری در طول سال شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات