آتش سوزی در آشپرخانه منزل مسکونی با هوشیاری مالک به خیر گذشت/آتش نشانی رشت

آتش سوزی در آشپرخانه منزل مسکونی با هوشیاری مالک به خیر گذشت/آتش نشانی رشت

125رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، آتش سوزی در آشپزخانه منزل مسکونی در ساعت 9:18 امروز 25 آذر 98 به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا 3 آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بلوار دیلمان اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه بر اثر اتصالات نامناسب شیلنگ گاز به سماور موجبات بروز آتش سوزی در آشپزخانه منزل مسکونی رخ داده بود،  افزود: خوشبختانه با هوشیاری مالک آتش سریعا خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان سریعا نسبت به بازدید ایمنی و پاکسازی کامل محل آتش سوزی اقدام کردند، ادامه داشت: آتش نشانان و تیم های آموزش سازمان آتش نشانی رشت در هشت ماه سال 98 نسبت به آموزش 32 هزار و 652 نفر در سطح شهر رشت و در سطوح مختلف شهروندی  اقدام نمودند که این مهم در راستای فرهنگ سازی و ترویج ایمنی در سطح شهر بوده که از مهم ترین اهداف سازمان آتش نشانی رشت است.

همین گزارش حاکی است: تمامی شهروندان در هر مقطع سنی و تحصیلی می توانند با مراجعه به سازمان آتش نشانی و در تمامی فصول سال نسبت به ثبت نام آموزش رایگان ایمنی و آتش نشانی اقدام کنند تا در دوره های آموزشی حضور داشته و نسبت به این مهم آگاهی بیشتری کسب نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات