انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری برگزار می شود

انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، محمدحسن محمدی کیادهی، مشاور شهردار و رییس شورای اسلامی کار شهرداری مرکز استان، از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری ساری خبر داد و اظهار کرد: شورای اسلامی کار بعد از تایید اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان و صدور اعتبارنامه رسمیت پیدا می کند و اعضای شورا در راستای تقویت روحیه کارکنان در کار و هماهنگی با مدیریت به منظور پیشبرد امور واحد و تلاش در جهت گسترش امکانات رفاهی کارکنان فعالیت می کنند.

محمدی کیادهی  با اعلام اینکه بر اساس قانون کار مدت زمان فعالیت این شورا دوساله است، افزود: این دوره نیز هجدهم بهمن ماه به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه طبق کانون کار یک نفر برای نماینده کارکنان انتخاب می شود، افزود: واجدین شرایط شرکت در انتخابات با حضور در پای صندوق رای نماینده شورای اسلامی کار خود را انتخاب می کنند.

در ادامه، رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری ماده 54 قانون شهرداری های کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اساس این ماده قانونی داشتن شورای اسلامی کار در سازمان عمران قانونی نمی باشد.

در پایان، مشاور شهردار مرکز استان گفت: بر آنیم با مکاتبه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور انحلال شورای کار سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری را دریافت کرده و فضای ثبت نام متقاضیان این سازمان را در شهرداری ساری فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات