شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی رتبه نخست در عرصه پژوهش و فناوری را...

شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی رتبه نخست "پژوهش و فناوری" را در ارزیابی شرکت مدیریت منابع آب ایران (سال 1398) بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، "رضا اردکانیان"، وزیر نیرو با اهدای لوح در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق از این شرکت تقدیر کرد.

گفتنی است معیار ارزیابی صورت گرفته در این ارزیابی ها تحقق اهداف و برنامه¬های تحقیقاتی و میزان کاربردی بودن طرح¬های پژوهشی بوده است؛ این ارزیابی در میان تمامی 31 شرکت آب منطقه¬ای کشور انجام شده است.

از سه نفر راهبر پژوهشی سال 1398 در بین شرکت¬های آب منطقه¬ای کشور "رضا براتی"، رئیس گروه تحقیقات کاربردی این شرکت به عنوان نفر نخست انتخاب شده است.

جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق طی روزهای 24 و 25 آذر ماه در پژوهشگاه نیرو تهران برگزار شد و این شرکت نیز در نمایشگاه جانبی به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی خود در حوزه آب پرداخت.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

پیشرفت و اعتلای صنعت آب و برق و دستیابی به اهداف و برنامه های علمی و پژوهشی وزارت نیرو، مرهون مساعی متخصصین و پژوهشگران پرتلاش این صنعت است.

به پاس تلاش های ارزنده آن شرکت در عرصه پژوهش و فناوری و از آنجا که بنا به ارزیابی شرکت مدیریت منابع آب ایران، در سال 98 رتبه اول را بین شرکت های زیر مجموعه کسب نموده اید، این لوح تقدیر اعطا می شود.

توفیق روز افزون مدیرانو کارکنان آن شرکت را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

رضا اردکانیان

وزیر نیرو

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات