تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در فرهنگ سازی مصرف آب

در جلسه هیات اندیشه ورز شهرستان نیر که با حضور رئیس اداره منابع آب شهرستان و دیگر اعضا برگزار شد، نسبت به استفاده از ظرفیت بسیج جهت فرهنگ سازی در مصرف آب و پاک نگه داشتن طبیعت تاکید شد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان نیر با اعلام این خبر گفت: استفاده صحیح از منابع آب که یکی از پتانسیل های اصلی گردشگری و توسعه شهرستان می باشد، مقرر گردید جهت بهره مند شدن از حضور بسیج در بین مردم، راه کارهای مناسب برای حضور حداکثری بسیج در مسایل فرهنگ سازی آب و طبیعت فراهم گردد.

مهندس رضا سلیمی با بیان اینکه رودخانه های شهرستان نیر در تامین آب شرب مرکز استان نیز تاثیرگذار است، اظهار داشت: با تاکید بر همین نکته مقرر گردید از پتانسیل بالای بسیج در پاک نگه داشتن آب و طبیعت در این منطقه تلاش مضاعف گردد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد حضور فعال بسیج با شعار «بسیج حامی  آب و طبیعت» در این جلسه مطرح گردید و عنوان شد که جهت فرهنگ سازی و پاکیزه نگه داشتن رودخانه ها در بین گردشگران بسیج جضور فعال داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، در پایان این جلسه رضا سلیمی، رئیس اداره منابع آب نیر با اکثریت آرا بعنوان رئیس هیات اندیشه ورز شهرستان نیر انتخاب شد .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات