سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خلخال برگزار شد

سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خلخال با حضور فرماندار و سایر اعضا با تاکید بر حفاظت کمی و کیفی منابع آب برگزار گردید.

فرماندار شهرستان خلخال در این جلسه با اشاره به ضرورت حفاظت و صیانت از منابع آب تصریح کرد: آبهای سطحی و زیرزمینی در حال حاضر در تمام نقاط کشور دچار چالش شده است و وظیفه همه ماست که در حفظ این منبع خدادادی تلاش نمائیم.

در ادامه این جلسه نسبت به اصلاح و بازسازی تصفیه خانه شهر خلخال و لزوم تکمیل پرونده چاههای آب شرب شهری و روستایی توسط ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی تاکید شد.

همچنین در این جلسه به ادارات و ارگانهای مختلف در خصوص کنترل بیشتر تخلیه نخاله ساختمانی در حریم رودخانه ها جاده ها و منابع طبیعی، اصلاح تعدادی از تقاطع های مسیلها و خیابانهای داخل محدوده شهر خلخال توسط شهرداری، در اولویت قرار دادن مسیلهای منتهی به مراکز جمعیتی در اجرای سیل بند توسط منابع طبیعی تاکید گردید.

لزوم همکاری هر چه بیشتر سایر دستگاههای متولی از جمله اداره راه و شهرداری و بنیاد مسکن در بازگشایی و آزادسازی رودخانه ها و مسیلها مخصوصا در محدوده شهرها و روستاها و تقاطعات جاده ها و ورود موثرتر اداره محیط زیست به آلودگی منابع آبی از جمله موارد دیگری بود که در این جلسه نسبت به آنها مواردی ذکر گردید.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات