شهردار زرند در نشست كرسی آزاد اندیشی دانشجویان دانشكده خاتم الانبیاء: وظیفه ما به عنوان مدیران شهری ایجاد عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه منابع و امكانات،در شهر می باشد

شهردار زرند در نشست كرسی آزاد اندیشی دانشجویان دانشكده خاتم الانبیاء: وظیفه ما به عنوان مدیران شهری ایجاد عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه منابع و امكانات،در شهر می باشد

کرسی آزاد اندیشی دانشجویان دانشکده خاتم الانبیاء با حضور مهندس محمد رضا مهدلو شهردار و مهندس علی صادق زاده فرماندارزرندبرگزار شد .

در ابتدا این دیدار جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشکده مطالبات و مشکلات مردم را در قالب نقد مطرح و از شهردار و فرماندار شهرستان زرند پاسخ خواستند .

مهندس محمد رضا مهدلو در ابتدای این نشست ،فضای دانشگاهها را فضائی برای فراگیری علم و دانش و حرفه دانست و گفت: دانشجو وظیفه دارد دریک فضای آموزشی علم آموزی کند و در کنار تحصیل خود نیز علاوه بر فراگیری مهارتهای شغلی شیوه های مختلف زندگی اعم از اجتماعی و فردی را نیز تجربه نماید .

مهندس مهدلو از دانشجویان خواست تا ظرفیت و آینده رشته تحصیلی خود را در نظر گرفته و با اعلام اینکه دانشجو چشم بینای شهر وجامعه است و باید مسائل شهر را موشکافانه رصد نماید و به دنبال مطالبه گری باشد گفت: دانشجویان نقش توليد علم و شركت در فعالیت‌های پژوهشى را دارندو این فعالیتهای آنها می تواند نقشه راه را برای شهرداری نیز مشخص نماید

شهردار زرند از آمادگی شهرداری برای همکاری با دانشجویان خبر داد و گفت:ضعفها و مشکلات زیادی در جامعه و شهر زرند وجود دارد که این مشکلات باید از سمت شما به مدیران و مسئولین گوشزد شود تا آنها فکری برای زیبا سازی وحیط شهری نمایند .

وی تصریح کرد: شهرداری تنها نهادیست که باید بجای حرف به عمل اتکا نماید چرا که هرکاری که این نهاد در دستور کار خود قرار دهد در دید و چشم شهروندان قرار دارد و آنها فعالیتهای این نهاد را مورد قضاوت خود قرار می دهند .

وی اقدامات انجام شده در شهر را در طی دو سال گذشته بسیار کم عنوان کرد و گفت: هر چند فعالیتهای خوبی را به ثمر رسانده ایم اما هنوز تا رسیدن به مدینه فاضله و شهری مناسب برای شهروندان فاصله های زیادی داریم .

وی با اعلام اینکه شهرداری در حال حاضر به دنبال رفع مشکلات 30سال گذشته شهر می باشد گفت:عمده ترین مطالبه شهروندان از شهرداری آسفالت معابر خاکی می باشد که این امر باعث شده است شهرداری در طی دو دوره اسفالت تمامی مناطق شهری را به یک چشم نگاه کند و هیچ گاه فعالیتهای خود را متمرکز یک نقطه ننماید .

وی به بحث پرداختهای شهروندان و درخواست تخفیفات اشاره کرد و گفت:باید بگوئیم که تخفیفات در شهرداری بیشترین ضربات را بر پیکره این نهاد وارد کرده است و دست شهرداری را در بسیاری از زمینه ها عقب انداخته است .

وی افزود: شهرداری نهادی دولتی نمی باشد و این مجموعه باید تمام هزینه های خود را از محل دریافت عوارض و وصول مطالبات شهروندان تامین نماید تا بتواند خدمات بهتری به خود شهروندان ارائه نماید .

وی امنیت و احساس امنیت یک شهروند را در گرو فعالیتهای شهرداری عنوان کرد و گفت: وظیفه ما به عنوان مدیران شهری ایجاد عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه منابع و امکانات،در شهر می باشد

شایان ذکر است شهردار زرند در ادامه به سوالات دانشجویان از قبل نصب ایستگاه اتوبوس در مسیر دانشگاهها،عدم اولویت بندی مناطق برای فعالیتهای شهری،آسفالت معابر شهری ،استفاده از دانشجویان عمران و ...در مسائل عمرانی ،راه اندازی شهرداران محله و... پاسخ دادند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات