معاون وزیر کشور: گرگان مسیر توسعه را با سرعت طی می‌کند

معاون وزیر کشور: گرگان مسیر توسعه را با سرعت طی می‌کند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر گرگان اظهارداشت: حضور همه مدیران در این مراسم نشان از همدلی موجود در این شهر و استان است و افتخار می‌کنم که چنین پروژه بزرگی در مدت کوتاه یکساله به ثمر رسیده است.
وی گفت: این اتفاق بزرگ نتیجه همدلی و رفاقت مدیران شهری در اجرای این پروژه بزرگ است.
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به نامگذاری این تقاطع غیرهمسطح به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: یکی از شاخصه‌هایی که در حکمرانی خوب شهر و کشور مهم است، توجه به مباحث امنیتی است، اگر امنیت ملی در کشور حاکم باشد بسیاری از موضوعات دیگر هم حل می‌شود و امنیت ملی در هر کشوری نیاز به تجهیزات نظامی، انتظامی، لجستیکی و غیره دارد که شامل قدرت سخت است اما نکته مهم‌تر و ارزشمندتر قدرت نرم است.
وی ادامه داد: نقش شوراهای اسلامی شهر و مدیران شهری به عنوان مدیران محلی در امنیت ملی بسیار موثر است و به معنای توجه به همین قدرت نرم است و وقتی مردم یک شهر یا مرکز استانی مانند شهروندان گرگانی حس تعلق به محله و شهر خود داشته باشند، وفاق و همدلی بین آنان نیز افزایش می‌یابد.
جمالی‌نژاد با تأکید بر لزوم و حفظ افزایش سرمایه اجتماعی گفت: این اتفاق سبب امنیت اجتماعی و ارتقای امنیت ملی خواهد شد.
جمالی‌نژاد بیان کرد: روزی که برای کلنگ‌زنی پروژه آمدم، گفتم کلید موفقیت این طرح در مدت کوتاه، همراهی و همدلی مردم است و امروز شاهد حضور جمع زیادی از شهروندان برای افتتاح پروژه هستیم.
وی ادامه داد: هرچند ما مشکلات زیادی از نظر اقتصادی و تحریم‌های کمرشکن ، افزایش قیمت‌ها و بحران‌های طبیعی و غیره را داشتیم که حجم و انرژی زیادی از مدیران گرفت اما امروز شاهد پاسخ مثبت مدیران شهر گرگان به اعتماد مردمی هستیم که با وجود تمامی این مشکلات، این پروژه عظیم به مرحله بهره‌برداری و ورود به چرخه خدمت شده است.
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در کنار همه این مشکلات و معضلاتی که وجود دارد همراهی و هم افزایی و همدلی مدیران بسیار مهم است و برای رسیدن به موفقیت، همدلی، هم افزایی و رفاقت نیاز است
جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه گسل بین مردم و مدیران شهری و استانی شیرینی اقدامات بزرگ را کمرنگ می‌کند، گفت: گرگان مسیر توسعه را با سرعت طی می‌کند و از شورای شهر می‌خواهم مانند همیشه پشتیبان مدیران شهری باشند و از آنان حمایت کنند و مطمئن باشید این امر می‌تواند توسعه گرگان را رقم بزند.
انتهای پیام/ ف

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات