شهربازی گرگان دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود

شهربازی گرگان دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، حمیدرضا آقاملایی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر گرگان اظهارداشت: باید از مدیران شهری، پیمانکاران و کارگران بومی این پروژه قدردانی کنم.
وی افزود: باید از مردم شریف گرگان قدردانی کنم که این حضور نشان دهنده احساس مسئولیت شهروندان در مقابل شهری است که ما آن را دوست داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه این پروژه‌ها حق مردم است و ما خادمان شما در گرگان هستیم، ادامه داد: در کنار این پروژه عمرانی بزرگ، محور افسران که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود بازگشایی شد که سبب رونق اقتصادی منطقه نیز خواهد شد.
وی گفت: از زمان ریاست بنده بر شورا با شهردار و مدیران شهرداری جلسات منظم و حتی جلسه ‌ای فوق العاده برگزار کردیم تا این پروژه را سر موعد مقرر به مردم تحویل دهیم.
آقاملایی همچنین از طرف شورای اسلامی و شهردار گرگان به مردم قول داد پروژه شهربازی گرگان در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی شود.
وی در پایان با بیان اینکه شهرداری صرفا یک سازمان خدماتی نیست، خاطرنشان کرد: شهرداری دیگر یک سازمان عمرانی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است و وظایفی مانند امورات فرهنگی و اجتماعی برعهده دارد. برای همین است که در کنار پروژه‌های عمرانی جشن‌های بزرگی به ویژه در مناطق کمتربرخوردار برگزار می‌کنیم.

شهربازی گرگان دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود


انتهای پیام/ ف

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات