انسداد 99 حلقه چاه غیرمجاز در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی از انسداد 99 حلقه چاه غیر مجاز در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس عزت اله آمره ای در هفتمین نشست شورای حفاظت از منابع آب استان در خصوص وضعیت تعیین تکلیف چاههای غیرمجاز در استان اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی ها در سال جاری مقرر بود 200 حلقه چاه در استان مسدود شود که از این تعداد حدود 99 حلقه چاه مسدود شده و قرار است مابقی که عمدتاً احکام قضایی آنها صادر شده تا پایان سال جاری در سطح استان مسدود شود.

مهندس آمره ای افزود: کنتورهای حجمی یکی دیگر از اهداف برنامه سازگاریست که که تاکنون حدود 170 کنتور بر روی چاههای کشاورزی در استان نصب شده است.

وی ادامه داد: ۱۷ دستگاه حفاری غیر مجاز در سال جاری در استان مرکزی توقیف شده که این مهم نشان از توقف حفاری چاه های غیرمجاز در استان دارد .

انتقال آب از سد کوچری به ساوه  با مشارکت بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی همچنین به اجرای خط انتقال آبرسانی از سد کوچری به ساوه با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

مهندس آمره ای گفت: اجرای خط انتقال آبرسانی از سد کوچری به ساوه از طریق مشارکت بخش خصوصی در ردیف اعتباری بودجه ۹۷ دیده شده و با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان مصوب شده است که با مشارکت بخش خصوصی این مهم صورت می گیرد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات