استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان از نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت...

استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان از نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت...

این نمایشگاه با هدف شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی و فناوری، ایجاد فضای تعامل میان فعالان عرصه علم و فناوری و نمایش دستاوردها و محصولات فناورانه حوزه آب، برق، معرفی مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان تلاش دارد تا گام موثری در راستای شناسایی یافته‌های و ایده‌ها و زمینه‌سازی و اطلاع‌رسانی آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه حوزه صنعت آب، برق و انرژی بردارد.
در نمایشگاه امسال حضور گسترده شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان، بیش از دیگر موارد خودنمایی می‌کرد. همچنین برپایی کریدور فن بازار با هدف ارائه مشاوره به صاحبان ایده، با حضور مربیان این حوزه و مشاوره و ارائه مسیر تبدیل ایده به پدیده و تجاری سازی، از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود.
بر پایی میزی از دستاوردهای فناروانه و پژوهشی (Technoloy on Desk) از دیگر نقاط قوت این نمایشگاه بود که با بازدید گسترده مدیران و پژوهشگران روبرو شد.
برطبق نظرسنجی میدانی انجام شده از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، وجود این نمایشگاه دارای اثرات مثبتی در بدنه صنعت آب وبرق است و به تبادل اطلاعات و فناوری حاصل شده در این حوزه میان شرکت‌های دولتی و خصوصی و دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان کمک شایانی می‌نماید.
بر طبق نظر یکی از مسئولان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، تبادلات انجام شده در این نمایشگاه تاثیرات بسیاری در آینده شرکت‌ها از لحاظ مادی و معنوی خواهد داشت و با توجه به تعامل با بازار هدف، مسیر آنان را در ترسیم چشم اندازهای آتی و چالش‌های پیشرو هموارتر خواهد ساخت.
گفتنی است این رویداد با در نمایشگاهی با وسعت 1200 متر مربع و حضور شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه انرژی، دانشگاه، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های برق منطقه‌ای، شرکت مدیریت منابع آب ایران، موسسه تحقیقات آب و شرکت مهندسی آب و فاضلاب و شرکت‌های تابعه طی دو روز 24 و 25 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات