دیدار ارکان سازمان  با احمد تجری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان

دیدار ارکان سازمان با احمد تجری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان

دیدار ارکان سازمان  با احمد تجری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان

به گزارش روابط عمومی سازمان در این نشست که با حضور رییس، اعضای هیات مدیره،  بازرسان وشورای انتظامی در محل سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد، محمد ابراهیم پور رییس سازمان ضمن ابراز خرسندی از انتصاب احمد تجری، رییس اسبق سازمان به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان، این  اتفاق را مایه مباهات و افتخار جامعه مهندسی استان ذکر کرد.

رییس سازمان با اشاره به سابقه همکاری های فی مابین، وظایف و ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی و با تاکید بر ظرفیت بالای نظام مهندسی برای ارائه خدمات فنی و علمی به علاقه مندان، جذب گردشگران خاص در حوزه فنی و مهندسی را  یکی از اهداف سازمان دانست.

رییس هیات مدیره سازمان خاطر نشان کرد: اعمال تخفیف تا سقف ۵۰% برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان از طرف سازمان یکی از اقدامات اولیه و مهم بدین منظور می باشد.

احمد تجری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن ابراز تشکر از حضورارکان سازمان، پیرامون موارد مشترک همکاری به ایراد سخن پرداخت و گفت : آماده هرگونه همکاری با سازمان نظام مهندسی استان هستیم.

رییس اسبق سازمان بر انعقاد تفاهم نامه فی مابین تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم همکاری چند جانبه باسازمان نظام مهندسی استانهای دیگر داشته باشیم و تسهیلاتی برایشان قائل شویم، همین خدمات هم از طرف همکاران ما در استانهای دیگر ارائه شود، موجب رونق گردشگری در سطح استان و کشور خواهد شد.

تجری در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری های دوجانبه بتوانیم موجب گسترش خدمات اقتصادی و گردشگری در استان گلستان شویم .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات