تخریب و آزادسازی میزان در تعریض ملک مسکونی در خیابان 22 بهمن

تخریب و آزادسازی میزان در تعریض ملک مسکونی در خیابان 22 بهمن

احمد شاه بالایی با اشاره به لزوم بازگشایی معابر و گره‌های ترافیکی در سطح منطقه دو اظهار کرد: تخریب و آزادسازی میزان در تعریض معبر به مساحت 45 متر مربع از عرصه یک باب ساختمان مسکونی واقع در کوچه روشن خیابان 22 بهمن صورت گرفته است.

وی هدف از این آزادسازی را تعریض معابر و بازگشایی گره‌های ترافیکی خیابان‌های 22 بهمن، شهید رجایی و شریعتی عنوان کرد و گفت: تخریب و آزادسازی ملک مذکور به همت حوزه املاک منطقه دو و به پیشنهاد معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی ناحیه سه این منطقه صورت گرفته است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، اعتبار آزادسازی انجام شده را 800 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: هزینه آزادسازی این ملک از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو تامین شده است .

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان همچنین با اشاره به اینکه آزادسازی و تعریض خیابان‌ها بدون همیاری شهروندان امری دشوار بوده، خواستار مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در بازگشایی و آزاد سازی معابر و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها شد.

شاه بالایی خاطرنشان کرد: بدون‌ تعامل و همکاری شهروندان رسیدن به این مهم امکانپذیر نبوده و قدر مسلم همکاری، همراهی و همدلی شهروندان با شهرداری در اجرای پروژه‌های آزادسازی در سطح منطقه دو باعث حل و بازگشایی گره‌های ترافیکی و نیز توسعه و تعالی شهر در همه زمینه‌ها خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات