تردد 25 تا 30 هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان

تردد 25 تا 30 هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان

محمدرضا متشکره در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با تبریک روز ملی حمل و نقل، به اقدامات اخیر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اشاره کرد و گفت: ساماندهی ساعت ارائه خدمات اتوبوس‌ها، توسعه و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، نظافت اتوبوس‌ها، بازدید مستمر و نظارت بر شیوه خدمات‌رسانی، طراحی لباس‌های متحدالشکل برای ناوبران، پرداخت معوقات کارکنان و... برخی از اقدامات اخیر انجام شده محسوب می‌شود.

وی، تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را نیز یادآور شد و افزود:به دنبال آن هستیم که ایستگاه‌های مجهز به هیتر در ماه‌های آینده مهیا شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با اشاره به وجود 165 دستگاه اتوبوس گفت:از این تعداد 140 دستگاه در ناوگان حمل و نقل عمومی آماده به کار است که نیمی از آن فعال و بقیه نیز به صورت رزرو مهیای خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

متشکره، فعالیت 111 راننده در اتوبوس‌های شهری را خاطرنشان و بیان کرد: این رانندگان در 16 خط فعال و از ساعت 6.5 صبح تا 21 مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان کاشانی بوده و روزانه 500 نوبت سرویس در سطح شهر ارائه کرده که بر اساس آن بین 25 تا 30 هزار مسافر جابجا می‌شوند.

وی،با تأکید بر رویکرد انضباط و نظم در مدیریت حوزه حمل و نقل عمومی گفت: علاوه بر حضور مدیریت سازمان تا ساعت 22 هر روز در ایستگاه‌ها برای رفع مشکلات ناوبران و مسافران، از الزام مدیران بخش‌های مختلف سازمان برای سفر از مبدأ تا مقصد یک خط اتوبوس به صورت هفتگی خبر داد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در خصوص تجهیز اتوبوس‌های شهری به سیستم سرمایشی عنوان کرد: تا کنون 35 دستگاه مجهز شده که تا پایان سال 60 دستگاه دیگر به این تعداد اضافه می‌شود و تا پایان سال آینده هم تجهیز 30 دستگاه باقی مانده انجام می‌شود.

متشکره در ادامه با اشاره به وضعیت آلودگی هوا و تأثیر حمل و نقل عمومی در کاهش این آلودگی، به سایر فرآیندهای اصلاحی در این مورد اشاره و بیان کرد: این امر به صورت دقیق بررسی می‌شود که اگر اتوبوسی دودزا باشد، سریعا از خط خارج و به تعمیرگاه منتقل ‌شود و تا رفع عیب نهایی به سیستم برنگردد.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال آن هستیم تا با توجه به توانایی متخصصین خود در تعمیرگاه، به اتوبوس‌های دیگر شهرها هم ارائه خدمات داشته باشیم گفت: یک کد سه رقمی در هر اتوبوس وجود دارد که اگر مشکلی بود، مردم می‌توانند با اعلام این کد مشکل خود را برای پیگیری به ما اعلام کنند .

متشکره همچنین با بیان اینکه تا پایان امسال هیچ گونه افزایش نرخ کرایه نداریم متذکر شد: در ادامه نیز مرجع تصمیم گیرنده در این زمینه شورای اسلامی شهر است که بعد از بررسی‌ها آن را معلوم و برای اجرا ابلاغ می‌شود. ▫️وی افزود: سامانه پیامکی 20001155 و شماره تماس 55226050 راه‌های ارتباطی است که شهروندان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص حمل و نقل عمومی با آن در میان بگذارند تا پس از رسیدگی نتیجه به آنها اعلام شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات