تحویل نقشه های استراتژی ارزیابی عملکرد سازمان های شهرداری مشهد به  ...

تحویل نقشه های استراتژی ارزیابی عملکرد سازمان های شهرداری مشهد به ...

تحویل نقشه های استراتژی ارزیابی عملکرد سازمان های شهرداری مشهد به مدیران عامل

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از ارایه نقشه استراتژی هریک از سازمان های تابعه شهرداری مشهد به مدیران عامل این سازمان ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با اشاره به برگزاری دومین دوره مجمع شورای سازمان های شهرداری در سال 98 مبتنی بر تدوین نقشه های استراتژی و ارزیابی عملکرد سازمان های تابعه شهرداری با رویکرد کارت امتیازی متوازنBSC گفت: در این جلسه مدیر عاملان سازمان های وابسته به شهرداری گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال 98 خود را در خصوص چشم انداز و اهداف 6 ماهه دوم سال در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی را ارائه کردند.
وی افزود: در ادامه نیز گزارش بودجه ای و حسابرسی داخلی سازمان ها از سوی مدیران عامل ارائه و نظر مقبول حسابرس نسبت به تمامی سازمان ها اعلام شد.
وی اضافه کرد: همچنین گزارش تشریحی از عملکرد بودجه سال 98 و پیش بینی سال 99 سازمان ها، نقشه استراتژی ارزیابی عملکرد سازمان های مربوطه به مدیران عامل ارایه شد.
آل شیخ ادامه داد: در این جلسه بر انجام صحیح و مستمر ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرآیندی در مجموعه شهرداری، ایجاد و به کارگیری سیستم ارزیابی عملکرد متناسب، تاکید گردید زیرا این اقدامات نقش مهمی در انعطاف پذیری برنامه ها، اهداف و ماموریت های سازمان ها ایفا می کند.
گفتنی است؛ در متن ابلاغیه شهردار مشهد که از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به نیابت از شهردار به مدیران عامل ارایه شد، بر این نکته تاکید شده است که با ابلاغ این دستورالعمل، تمامی نظامات انگیزشی و رتبه بندی به نتایج این ارزیابی منوط خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات