استاندار کرمانشاه:  هیچ پروژه مسکن مهری متوقف نشده است

استاندار کرمانشاه: هیچ پروژه مسکن مهری متوقف نشده است

استاندار کرمانشاه گفت: در روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر مشکلی وجود ندارد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) استاندار کرمانشاه در پاسخ به خبرنگار ایسنا، منطقه کرمانشاه، با رد این‌که اجرای برخی پروژه‌های مسکن مهر استان متوقف شده‌اند، توضیح داد: پروژه‌های مسکن مهر مشکلی ندارند و تنها تعدادی از پروژه‌ها از کمبود اعتبار رنج می‌برند؛ این موضوع را در جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی مطرح کرده و قرار شد سقف ریالی اعتبارات مسکن مهر استان را افزایش دهند که در این صورت این مشکل نیز حل خواهد شد.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد؛ با تدبیر رییس جمهور مبنی بر اعطای اعتباری از محل صندوق توسعه ملی به بانک مسکن برای پروژه‌های مسکن مهر، اجرای این پروژه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد و مشکلات حل می‌شود.

وی در پاسخ به این‌که مدتی است که معاون عمرانی استانداری استعفا داده و هنوز هیچ جایگزینی برای او معرفی نشده است، گفت: هنوز برای معرفی معاون عمرانی دیر نشده و هیچ خللی در کارها بوجود نیامده و همه کارها در حال انجام است.

هاشمی همچنین در خصوص آخرین روند صدور حکم انتصاب آرش رضایی به عنوان شهردار کرمانشاه که چندی پیش از سوی اعضا شورا انتخاب شده بود، گفت: پس از انتخاب آقای رضایی به عنوان شهردار از سوی شورا، پرونده ایشان در حال تکمیل است و استعلام‌ها در حال انجام است تا پرونده ایشان برای صدور حکم انتصاب به وزارت کشور ارسال شود.

 

 

    نظرات