حل مشکل مطالبات شرکت‌های آب و برق از خزانه

حل مشکل مطالبات شرکت‌های آب و برق از خزانه

www.BanaNews.irدر جلسه عصر روز گذشته وزرای نیرو و امور اقتصادی و دارایی مشکل پرداخت مطالبات شرکت‌های آب و برق از خزانه بابت درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه‌ها برطرف شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در حالی که پیش‌تر شرکت‌های آب و برق به دلیل وجود اختلاف حساب با خزانه از دریافت درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه‌ها ناکام مانده بودند در جلسه‌ای که عصر روز گذشته بین مجید نامجو وزیر نیرو و سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اختلاف حساب‌ها برطرف شد و به زودی مطالبات این شرکت‌ها پرداخت خواهد شد.

وزیر نیرو در این زمینه توضیح داد: عصر سه‌شنبه با حضور معاونان وزارت نیرو در امور برق و آب جلسه‌ای با وزیر امور اقتصادی ودارایی معاونانش برگزار شد که در این جلسه تمام اختلاف حساب‌ها میان شرکت‌های آب و برق و خزانه برطرف و برنامه‌ی کاملی برای پرداخت مطالبات ناشی از هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته شد.

نامجو با بیان این‌که توافق شد تا جلسات مشترک به صورت ماهانه ادامه داشته باشد به ایسنا گفت: همچنین مذاکرات مناسبی درباره مباحث مربوط به خصوصی‌سازی اصل ۴۴ و دیگر موارد مشترک به انجام رسید که در آینده موجب همکاری‌های بیشتر این دو بخش مهم کشور خواهد بود.

وزیر نیرو پیش‌تر گفته بود: اختلاف‌نظرهایی درخصوص تعیین میزان سهم هربخش از درآمدهای حاصله وجود دارد که باید برای حل این مساله جلسه‌ای با وزیر اقتصاد تشکیل شود.

 

 

    نظرات