برگزاری بیست و یکمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان سلطانیه

بیست و یکمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان سلطانیه به ریاست دکتر انصاری معاون فرمانداری شهرستان سلطانیه و با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان سلطانیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید، مهندس محمود سرمستی ضمن قدردانی از حضور از اعضاء ، دستور جلسه را قرائت و سپس توسط اعضا به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

سپس، دکتر عبدی دادستان شهرستان سلطانیه ضمن تشکر از زحمات شورای حفاظت این شهرستان در ایام بارندگی و تعطیلات عید نوروز و همچنین از امور منابع آب زنجان جهت اجرای احکام مربوط نسبت به پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه های فاقد پروانه و اصلاح منصوبات اظهارداشت: اجرای احکام صادره در زمان مناسب بایستی صورت پذیرد  و برای این فرآیند فصل پائیز و زمستان با توجه به اتمام فصل کشاورزی بهترین زمان برای اجرای احکام انسداد و اصلاح منصوبات می باشد.

عبدی افزود: برای جلوگیری از حواشی و اتفاقات بعدی در اجرای احکام انسداد و اصلاح منصوبات چاه های حساس، موضوع قبلا بصورت کتبی به دادسرای شهرستان اعلام گردد تا اقدامات پیشگیرانه بعمل آید.

وی، در مورد حقابه چمن سلطانیه از محل سد بوئین نیز اظهار کرد:با توجه به احداث سد، ایستگاه پمپاژ و اجرای شبکه آبیاری در اراضی پایاب می بایست حق آبه کشاورزان حفظ و حقابه چمن نیز از جای دیگری تأمین گردد .

در ادامه جلسه، دکتر انصاری از  زحمات مهندس احمدی مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلطانیه، جهت همکاری در بازگشایی سیلاب بوئین رود، قدردانی نمود.

وی، بر بازگشائی هر چه سریع تر سیلاب سیده سارا واقع در اراضی روستای سنبل آباد تأکید نمود و از امور آب خواست در هفته آتی عملیات آزاد سازی بستر سیلاب مذکور آغاز نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات