جلسه هماهنگی راه اندازی سامانه کمیسیون ماده پنج در معاونت شهرسازی و معماری

جلسه هماهنگی راه اندازی سامانه کمیسیون ماده پنج در معاونت شهرسازی و معماری

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی مهندس شیدا باقری معاون شهرسازی و معماری اداره کل گفت: به استناد مصوبه مورخه 8 مردادماه 97 شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مقرر گردید سامانه کمیسیون ماده پنج در همه استانها راه اندازی شود.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل در روند رسیدگی به درخواست های شهرداری ها، متقاضیان، رعایت ضوابط و مقررات شهری، به روزرسانی اطلاعات طرحهای شهری و جلوگیری از هرگونه اقدام خلاف قوانین از جمله قانون منع و ... می باشد.

باقری با اشاره به اینکه پیشنهاد شده در گام اول اجرای سامانه مذکور تنها به مراکز استانها محدود گردد افزود: با توجه به اینکه استثنائا دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به عنوان مرکز استان در شهرداری تهران مستقر می باشد به همین منظور طی تفاهم صورت گرفته معاونت شهرسازی و معماری اداره کل با دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معمای و شهرداری اسلامشهر مقرر گردید در استان تهران سامانه مذکور در مرحله اول در اسلامشهر راه اندازی گردد، که به این منظور جلسه هماهنگی راه اندازی سامانه تشکیل گردید و مقرر شد اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری در خصوص راه اندازی سامانه انجام گیرد و دوره آموزشی سامانه در اسرع وقت برگزار گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات