نذر مهربانی، میزبان همدلی مشهدی‌ها در شب یلدا

نذر مهربانی، میزبان همدلی مشهدی‌ها در شب یلدا

نذر مهربانی، میزبان همدلی مشهدی‌ها در شب یلدا

در آستانه شب یلدا نذر مهربانی، میزبان همدلی مشهدی‌ها به همت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد همراه با رویدادهای متنوع اجتماعی، فرهنگی و هنری برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، «نذر مهربانی» ویژه برنامه شاخص این سازمان است که از ۲۸ آذرتا ۲ دی‌ماه در ۱۰ نقطه مختلف شهر اجرا می‌شود.
این جشن بزرگ و رویداد فرهنگی در راستای افزایش نشاط و همبستگی اجتماعی و تقویت هویت شهری در جای‌جای شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.
پویش «نذر مهربانی» با هدف جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی شامل پوشاک، اسباب‌بازی، میوه و تنقلات با مشارکت شورای اجتماعی محلات به اجرا در می‌آید و اقلام اهدایی مردم پس از جمع‌آوری به مراکز توانبخشی و خانواده‌های کم‌برخودار ساکن در مناطق پیرامونی اهدا می‌شود.
گفتنی است؛ اقشار آسیب‌دیده و کم‌برخوردار و کودکان بی‌سرپرست توسط اعضای شورای اجتماعی محلات و تشکل‌های مردم‌نهاد شناسایی و در گروه هدف این پویش قرار گرفته‌اند.
بر اساس این گزارش محل‌های برگزاری پویش مردمی نذر مهربانی در مناطق ۱۳گانه مشهد به این شرح است و در هر یک از این ایستگاه‌ها به فراخور، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نیز به اجرا درخواهد آمد.
منطقه ۱؛ خیابان راهنمایی، جنب برج سلمان
منطقه ۲؛ میدان جانباز، جنب مجتمع پروما
منطقه ۳؛ میدان شهدا
منطقه ۴ و ۵؛ جنب بازار فردوسی، بوستان زیتون
منطقه ۶ و ۷؛ هفده شهریور
منطقه ۸؛ باغ ملی (بازار جنت)
منطقه ۹؛ ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی
منطقه ۱۰؛ پارک ملت روبه روی امامت ۸
منطقه ۱۱ و ۱۲؛ چهاراه مخابرات
منطقه ثامن، پنجراه، جنب مجتمع ملل
گفتنی است؛ با نزدیک شدن به جشن شب یلدا و با هدف ترویج مهربانی، همدلی و تقویت نشاط اجتماعی تعداد ۲۶ رویداد فرهنگی هنری در سطح فرهنگسراهای شهر مشهد برگزار می‌شود. همچنین به همت اداره هنری معاونت فرهنگی و هنری، پرده‌های آویز رنگی در محورهای اصلی شهر و نقاط پرتردد از جمله میدان‌های آزادی، فلسطین، امام علی و مناطق ۱، ۹، ۱۰ و ۱۱ با نمادهای جشن شب چله و عنوان «یلدای مهربانی» نصب خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات