آماده استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری کلانشهر مشهد و تبادل تجربیات  ...

آماده استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری کلانشهر مشهد و تبادل تجربیات ...

آماده استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری کلانشهر مشهد و تبادل تجربیات هستیم

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری استان مرکزی گفت: آماده استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری کلانشهرمشهد وتبادل تجربیات هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی زند وکیلی امروز و درحاشیه بازدید جمعی از شهرداران و روسای شوراهای شهر استان مرکزی از خطوط قطار شهری و مرکز نوآوری شهرداری مشهد ضمن تقدیراز اقدامات مدیریت شهری مشهد افزود: به همراه جمعی از شهرداران و روسای شوراهای شهر استان مرکزی از تعدادی از زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر و مرکز نوآوری شهرداری مشهد بازدید کردیم.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه شهری درمشهد در دست اقدام است، اظهارکرد: شهر مشهد علاوه براینکه یکی از کلانشهرهای کشور است، تجربیات خوبی نیز درحوزه مدیریت شهری به ویژه در حوزه حمل و نقل ریلی و ایجاد خطوط BRT دارد.
وی اضافه کرد: مشهد شهری زائر پذیر است و در طول سال تعداد زیادی زائر از سراسر کشوربه این شهر سفرمی کنند، لذا مدیریت شهری در کنار خدمات رسانی به شهروندان خود به تعداد زیادی از زائران نیز خدمت رسانی می کند.
زندوکیلی تصریح کرد: حضور در کلانشهر مشهد و بازدید از زیرساخت های شهری آن تجربه خوبی برای شهرداران استان مرکزی خواهد بود که می تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار بگیرد.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری استان مرکزی ادامه داد: دراین میان تبادل نظرهایی که اتفاق می افتد،نیزمی تواند زمینه ساز استفاده شهرهای دو استان خراسان رضوی و استان مرکزی به ویژه شهر مشهد از ظرفیتهای یکدیگر باشد.
وی با اشاره به اینکه بخشی ازخدمات ارائه شده در قطار شهری مشهد درحال انجام است از محصولات یکی از صنایع فعال در استان مرکزی بهره گرفته است، افزود: این آمادگی برای تبادل تجربیات بیشتر بین شهرمشهد و استان مرکزی نیز وجود دارد.
وی گفت: از شهردارو شورای شهر مشهد که امکان بازدید و استفاده از تجربیات این کلانشهر را دراختیار ما قراردادند تشکر می کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات