تاکید بر تفکر سیستمی و پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای

تاکید بر تفکر سیستمی و پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای

تاکید بر تفکر سیستمی و پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای

سرپرست اداره روابط خارجی شهرداری مشهد با اشاره به تعدد حوزه‌ها و تنوع فعالیت ها در حوزه بین الملل شهرداری مشهد در زمینه‌های مختلف، هماهنگی و همگرایی واحدهای مختلف در این حوزه را برای شهر و شهرداری مشهد ضروری خواند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، یاسر پولایی در اولین نشست هماهنگی امور بین‌المللی شهرداری مشهد با حضور سرپرست اداره روابط خارجی، رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی و رئیس گروه همکاری‌های علمی و تخصصی بین‌المللی با بیان مطلب بالا تصریح کرد: برای اجتناب از موازی کاری‌ها و برون رفت از چالش‌های پیش‌رو، تنها راهکار عمل بر اساس تفکر سیستمی و پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای با نگاه به منافع ملی و سازمانی در همه حوزه ها به ویژه در حوزه بین الملل است.
وی افزود: هماهنگی میان واحدهای فعال در تعاملات بین المللی شهرداری مشهد می‌تواند با الگوسازی و هم‌افزایی میان اعضا از مرحله مطالعات و تدوین برنامه های عملیاتی تا ارتقاء جایگاه شهر مشهد موثر باشد و به تسریع و تسهیل در امور کمک کند؛ باید سعی کنیم تا در حوزه بین الملل یک صدا از شهرداری مشهد شنیده شود. در خاتمه حاضرین در این نشست توافق و تعهد خود را نسبت به همگرایی درون سازمانی و گسترش تعاملات بر اساس منافع شهر و شهروندان مشهد اعلام کردند.
گفتنی است؛ شهرداری مشهد در حال حاضر با عضویت در نهادهای شاخص بین‌المللی شهری، میزبانی و شرکت مستمر در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط و همچنین میزبانی سالانه از نزدیک به سه میلیون نفر زائر غیرایرانی در زمینه فعالیت های بین‌المللی یکی از شاخص‌ترین کلانشهرهای کشور به شمار می‌آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات