شهردار یزد خاطر نشان ساخت:...

شهردار شهر جهانی یزد در مراسم بهره‌برداری از محل دائمی بازارچه‌های خدمت شهرداری که با حضور استاندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران استانی برگزار شد، گفت: یکی از زیبایی‌های کار کردن برای شهر این است که با مردم و برای مردم کاری را انجام دهیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در مراسم بهره‌برداری از محل دائمی بازارچه‌های خدمت شهرداری، اظهار داشت: یکی از زیبایی‌های کار کردن برای شهر این است که با مردم و برای مردم کاری را انجام دهیم.

شهردار شهر جهانی یزد با بیان اینکه این بازارچه با حضور خود مردم برپا شده، افزود: چنین فضایی برای عرضه تولیدات خانگی بانوان یزدی ارائه شده تا در این شرایط اقتصادی، به معیشت خانواده‌ها کمک و از مفاسد اجتماعی جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری یزد وظایف خود را صرفاً در حوزه عمرانی تعریف نکرده، گفت: قرار است، در این مکان هر هفته بخشی از توانمندی‌های یزد به نمایش درآید.

عزیزی با بیان اینکه برپایی بازارچه بهتری در امام شهر پیش بینی شده، تصریح کرد: مساحت این سوله که برای برپایی محل دائمی خدمت شهرداری در نظر گرفته شده، هزار و 200 متر به همراه سه هزار متر پارکینگ است.

شهردار یزد با بیان اینکه این نوع بازارچه‌ها در مناطقی برپا می‌شود که نیاز بیشتری به آن باشد، گفت: بانوان خیر و کار آفرین در راه‌اندازی چنین پایگاهی کمک بسیار بالایی به شهرداری داشته‌اند.

وی در ارتباط با جزئیات این نمایشگاه که به صورت رسمی از شامگاه سه شنبه بیست و ششم آذر در یزد شروع به کار کرد، افزود: 256 بانوی کارآفرین، در قالب 50 غرفه مشغول به فعالیت هستند.

عزیزی اظهار امیدواری کرد: در حوزه مشاغل مزاحم شهری، شهرک ضایعات مانند شهرک سنگ، اتومبیل و شیلات در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار یزد خاطر نشان ساخت: ساماندهی خوب و مناسب مشاغل شهری سبب می‌شود تا فضای شهری مناسب‌تر، آرام‌تر و با کیفیت بیشتری برای زندگی داشته باشیم.

بازارچه های دائمی خدمت که از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد راه اندازی شده است شامل: بازارچه مشاغل خانگی، بازارچه صنایع دستی، بازارچه گیاهان دارویی، بازارچه کالاهای دست دوم و بازارچه های محلی می باشد و اولین بازارچه آن با عنوان بازارچه مشاغل خانگی عصر روز سه شنبه بیست و ششم آذر ماه در محل دائمی بازارچه های خدمت واقع در میدان امام رضا(ع) ابتدای بلوار صابر یزدی افتتاح شد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات