استاندار یزد تاکید کرد:...

استاندار یزد در مراسم افتتاح اولین بازارچه دائمی خدمت شهرداری یزد که با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران استانی برگزار شد، تاکید کرد: آموزش بانوان برای توانمندسازی آنها در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - محمدعلی طالبی استاندار یزد در مراسم افتتاح بازارچه دائمی خدمت شهرداری یزد که با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران استانی برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت از بانوان کار آفرین، تاکید کرد: آموزش بانوان برای توانمندسازی آنها در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از آمار بیکاری استان مربوط به بانوان است، عزم و اراده جدی در استان برای حمایت از بانوان کارآفرین وجود دارد و از تمامی ظرفیت‌ها برای رونق مشاغل خانگی استفاده می‌کنیم.

استاندار یزد با بیان اینکه تولیدات خانگی باید در راستا نیاز بازار باشد، افزود: به جهت وجود گردشگران خارجی و داخلی زمینه ها برای درآمد زایی از تولیدات خانگی در استان وجود دارد.

بازارچه های دائمی خدمت که از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد راه اندازی شده است شامل: بازارچه مشاغل خانگی، بازارچه صنایع دستی، بازارچه گیاهان دارویی، بازارچه کالاهای دست دوم و بازارچه های محلی می باشد و اولین بازارچه آن با عنوان بازارچه مشاغل خانگی عصر روز سه شنبه بیست و ششم آذر ماه افتتاح شد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات