عدم انجام پرواز تیم بسکتبال شهرداری گرگان به اصفهان پس از 6 ساعت

عدم انجام پرواز تیم بسکتبال شهرداری گرگان به اصفهان پس از 6 ساعت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، آرش فولادیان در خصوص سفر تیم بسکتبال شهرداری گرگان به اصفهان برای انجام دیدار عقب افتاده این تیم برابر ذوب آهن اصفهان گفت: پرواز تیم بسکتبال شهرداری گرگان از تهران به اصفهان که قرار بود ساعت 16 به سمت اصفهان حرکت کند با تاخیر بیش از 6 ساعت مواجه و تیم را برای رسیدن به اصفهان دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تاخیر چند ساعته، تیم تمرین امروزش در اصفهان را از دست داد و متاسفانه آمادگی لازم را برای اجرای بازی فردا برابر ذوب آهن را نخواهد داشت.

سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به این امر، مذاکرات برای لغو بازی فردا و موکول شدن این دیدار به روز جمعه در حال انجام است تا دیدار در یک شرایط عادلانه انجام شود.

فولادیان در خصوص پیوستن بازیکن خارجی دوم به این تیم تاکید کرد: مذاکرات با «رایان ریچارد» قطعی شده و وی به اردوی تیم در اصفهان ملحق خواهد شد و امکان دارد وی به بازی برابر اصفهان در لیست بازیکنان قرار داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: تمام تلاش شهردار گرگان و دیگر مدیران و کارکنان این مجموعه فراهم کردن شرایط مناسب برای کسب نتایج مطلوب تیم بسکتبال و رسیدن به جایگاه قهرمانی است و انشاالله با ارائه یک بازی خوب در اصفهان قهرمانی نیم فصل را به هواداران پرشور و متعصب تیم بسکتبال شهرداری گرگان تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات