تب جشنواره با 3 نمایش صحنه ای و 3 نمایش خیابانی استمرار یافت

تب جشنواره با 3 نمایش صحنه ای و 3 نمایش خیابانی استمرار یافت

برنامه‌های روز ششم جشنواره در بخش صحنه‌ای با اجرای نمایش"3 کیلو و 250 گرم" نوشته مهدیه زندیه به کارگردانی محسن نجار حسینی از تهران و نمایش "امیر کبیر" به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاهمرادی از قم به ترتیب در تماشاخانه ماه و تماشاخانه سپهر فرهنگ‌سرای مهر آغاز شد.

در این روز تماشاخانه حافظ نیز میزبان علاقه‌مندان نمایش" تاریخ مردم کوچه بازار در قرن 18" نوشته پیام لاریان به کارگردانی مهدی رضایی از کاشان در بخش مسابقه صحنه‌ای بود و هنرمندان تبریز هم به خوانش نمایشنامه"سعادت لرزان مردمان تیره روز" نوشته علیرضا نادری به کارگردانی مهدی کریمی در تماشاخانه نصر پرداختند.

"کلاغ های آنلاین" به نویسندگی و کارگردانی ساحل احمددوست از لاهیجان،"در مسیر اقتصاد" به نویسندگی و کارگردانی نادره حیدریان از ایلام و نمایش"ساد" نوشته یوسف مولودی و عبدالهادی خدیری به کارگردانی یوسف مولودی از ارومیه در بخش مسابقه خیابانی از دیگر نمایش‌هایی بود که در بخش مسابقه خیابانی در سطح شهر و آمفی تئاتر روباز فرهنگ‌سرای مهر اجرا شد.

نشست تخصصی پرسوناژ، نمایش درمانی جامعه هدف با تدریس حسین رحیمی و کارگاه تخصصی نمایشنامه نویسی با تدریس ایوب آقاخانی از دیگر برنامه‌های ششمین روز جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان بود که در تالار مهرگان و مهربان فرهنگ‌سرای مهر تشکیل شد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ساعت 10 صبح جمعه 29 آذر ماه با معرفی گروه‌های برتر طی آیینی در تالار آزادی دانشگاه کاشان به پایان می رسد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات