پیش بینی آغاز روند افزایش دمای هوا در استان

پیش بینی آغاز روند افزایش دمای هوا در استان

پیش بینی آغاز روند افزایش دمای هوا در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد آغاز افزایش روند دمای هوا را پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی نشان دهنده این است که تا اوایل هفته آینده با استقرار جریانات پایدار جوی بر روی استان، شاهد جوی نسبتا آرام و آسمان غالبا صاف تا کمی ابری با مه صبحگاهی گاهی غبارآلود خواهیم بود.
دراین مدت ضمن تداوم برودت شبانه، دمای روزانه افزایش پیدا می کند و در شهرهای بزرگ و صنعتی آلاینده های جوی افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه طی 24 ساعت آینده پدیده مه و کاهش دید به طور گسترده در سطح استان پیش‌بینی می شود .
طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 6- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و خلیل آباد با بیشینه دمای 14 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. دراین مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب 1 و 6 درجه سانتیگراد بوده است .
همچنین آسمان امروز پنجشنبه شهرستان مشهد، نیمه ابری و مه آلود گاهی وزش باد به تدریج کاهش ابرپیش بینی می شود، دمای هوای مشهد درگرم ترین زمان 10 درجه سانتیگراد که در کم ترین زمان به یک درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرده است. این درحالی است که دمای هوا در روز جمعه به صفر درجه خواهد رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات