قدردانی از 350 اتوبوسران و مینی بوسران

قدردانی از 350 اتوبوسران و مینی بوسران

قدردانی از 350 اتوبوسران و مینی بوسران

طی مراسمی همزمان با 27 آذر روز ملی حمل و نقل از 350 اتوبوسران و مینی بوسران تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد دراین مراسم که با حضور رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از اتوبوسرانان و مینی بوسرانان پیشکسوت بخش خصوصی و دولتی برگزار شد، گفت: نوع خدمات رسانی همکاران سخت کوش و پر تلاش این سازمان به زائر و مجاور به لحاظ ارتباط مستقیمی که دارند ازاهمیت بالایی برخوردار است که نیازمند صبر و شکیبایی است.
وی با اشاره اینکه تلاش مدیریت شهری بر این است که ناوگان را بروز نماید و سطح کیفی خدمات را افزایش دهد اظهارکرد: دراین راستا اقدامات و برنامه ریزی های مناسبی در نظر گرفته شده است.
همچنین در ادامه این مراسم مجتبی بهاروند،رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیزضمن تبریک روز ملی حمل ونقل و رانندگان گفت: علت نامگذاری این روز و بسیج شدن رانندگانی که به فرمان حضرت امام (ره) در حرکتی جهاد گونه نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کردند را یادآوری و پاسداری کرد.
وی افزود: یکی ازسیاست های شورای پنجم اسلامی شهر مشهد باتوجه به افزایش آلودگی هوا و ترافیک کلانشهر مشهد توسعه حمل ونقل عمومی است لذا با تمام توان به دنبال توسعه حمل و نقل عمومی درحوزه اتوبوس، مینی بوس، تاکسی، مترو و دوچرخه هستیم تا حمل ونقل روان تر و هوای پاک تری را داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات