فتوواک بزرگ بوستان کوهسنگی در آخرین جمعه پاییز

فتوواک بزرگ بوستان کوهسنگی در آخرین جمعه پاییز

فتوواک بزرگ بوستان کوهسنگی در آخرین جمعه پاییز

شهردار منطقه 8 مشهد گفت: نخستین فتوواک عکس کوهسنگی با محوریت ارتقای سطح و جایگاه پارک و فضای سبز در مدیریت شهری و با هدف شناخت زیبایی های پارک شهری برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با عنوان مطلب بالا خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف به تصویر کشیدن ظرفیت‌ها و تحولات بوستان کوهسنگی برگزار می شود.
وی ادامه داد: فتوواک، فرصتی برای تماشای شهر از دریچه‌ای دیگر و ثبت تصویر هنرمندانه از سازه های معماری و هنری، مبلمان زیبای شهری، مردم، تعامل ها، بناها، نماها، چشم اندازهای شهری، جامعه، حیوانات شهری، احساسات و عواطف مردم و انواع فضاها است.
شیرازی با بیان اینکه فتوواک بزرگ بوستان کوهسنگی به عنوان نمونه ای کوچک با مشارکت سازمان اجتماعی و فرهنگی، شهرداری این منطقه و کانون گسترش عکاسی در آخرین جمعه فصل پاییز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فتوواک رویدادی جهانی است که در آن عکاسان و علاقه مندان به حرفه عکاسی در نقطه ای، گرد هم جمع می شوند و باتوجه به حمایت همدیگر و آموزش شروع به عکاسی خواهند کرد، اما به طور خلاصه مسیری در شهر مشخص می‌شود و گروهی در آن مسیر از همه آنچه که به نظرشان زیبا و یا مفهومی است عکاسی می‌کنند.
وی اضافه کرد: هدف اصلی رویدادهایی از این دست، علاوه بر یادگیری و آموزش، دوستی و اتحاد است. همچنین آشنایی بیشتر مسئولین و مردم با عکاسی آزاد در سطح شهرها از پیامدهای مهم این رویداد بین‌المللی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات