اجرای طرح یلدای مهربانی با بچه‌های آسمان

اجرای طرح یلدای مهربانی با بچه‌های آسمان

اجرای طرح یلدای مهربانی با بچه‌های آسمان

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌ها سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جشن شب یلدا با حضور کودکان کار، افراد آسیب‌دیده اجتماعی، کودکان بی‌سرپرست و ... در مراکز توانبخشی و خیریه‌ها با حمایت معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی فرهنگی در مناطق 13گانه شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانای سیج در تشریح ویژه برنامه‌های شب یلدا در مناطق 13گانه اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با ترویج این گونه رفتارهای همدلانه مردم را به مهربانی و همراهی با یکدیگر در این جشن‌ها و مناسبت‌ها تشویق کنیم.
وی ادامه داد: به عنوان مثال اهدای بسته‌های پذیرایی به همراهان بیماران در بیمارستان قائم و بیمارستان دکتر شیخ توسط منطقه یک شهرداری انجام می‌شود و جشن یلدا ویژه مددجویان خانه سبز توسط منطقه دو شهرداری نیز برای افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.
معاون سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد افزود: جشن ویژه‌ای در مرکز ویژه زنان آسیب‌دیده اجتماعی با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح اجرا می‌شود، همچنین در بیمارستان دکتر حجازی و مرکز توانبخشی بهار نیز جشن ویژه شب یلدا با مشارکت شهرداری منطقه سه برگزار می‌شود.
دانای سیج با اشاره به برگزاری دو رویداد فرهنگی توسط شهرداری منطقه 4 بیان کرد: اهدای بسته‌های پذیرایی و برگزاری جنگ شادی برای مددجویان خیریه نیکوکاری و جشن دیگری در مجتمع نگهداری از معلولین محمدیه از ویژه برنامه‌های این ایام است.
سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌ها سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: دورهمی محلی «شوچراغ»، اهدای بسته‌های پذیرایی یلدایی برای دانش‌آموزان مدارس استثنایی و بازدید از منازل شهدا و سالمندان به مناسبت شب یلدا از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط شهرداری منطقه 5 است.
وی همچنین از برگزاری جشن در مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان، جشن در مرکز شلتر بانوان آسیب‌دیده و جشن یلدایی در شهر ایتام با مشارکت شهرداری منطقه 6 خبرداد و افزود: برگزاری جشن شب یلدا در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست حضرت مهدی(عج) و مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست گل نرگس به همت شهرداری منطقه هفت برگزار می‌شود. همچنین بازدید از خانواده شهدا و برگزاری جشن دورهمی در دو مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست از جمله رویدادهای فرهنگی تدارک دیده شده توسط شهرداری منطقه 8 است.
دانای سیج از اجرای پویش مردمی #یلداکنارهم به منظور جمع‌آوری میوه و تنقلات در منطقه نه خبر داد و گفت: قرار است اقلام جمع‌آوری شده میان خانواده‌های محروم و ساکن در نقاط پیرامونی شهر مشهد توزیع شود. مشارکت در اجرای مراسم جشن شب یلدا در سرای نجات یافتگان امام علی(ع) مجموعه سنا نیز توسط شهرداری منطقه 10 انجام می‌شود.
معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری خاطرنشان کرد: برپایی غرفه شب یلدا در بازار موقت میوه پارک ملت برای جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی شهروندان به نفع ساکنان مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار سطح شهر توسط شهرداری منطقه 11 انجام می‌شود. برگزاری جشن ویژه شب یلدا در دو کمپ ترک‌اعتیاد، مشارکت در برگزاری جشن یلدا در مدرسه ویژه کودکان مبتلا به اتیسم جشن ویژه در مدرسه شبانه‌روزی «رضا مقدم» به همت شهرداری منطقه 12 برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات