سیاستگذاری‌ شورای پنجم شهر مشهد در حوزه فرهنگی و  ...

سیاستگذاری‌ شورای پنجم شهر مشهد در حوزه فرهنگی و ...

ارتباط فرهنگی و مذهبی قوی می‌توانیم با مشهد داشته باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، جمعی از مدیران استانی و شهرداران استان قزوین روز گذشته از پروژه بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی و هارونیه بازدید کردند.

مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در حاشیه این بازدیدها با بیان اینکه اقدامات شورای پنجم شهر مشهد در حوزه توس و آرامگاه فردوسی بسیار ارزنده، قابل تحسین و تقدیر است، اظهارکرد: این اقدام و نگاه، موضوعی دو وجهی است چراکه در کنار زیارت، با مرمت آثار تاریخی موجب جلب توجه شهروندان و گردشگران به این بناهای می‌شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مشهد سالانه میزبان بیش از 30 میلیون زائر و گردشگر است لذا در کنار زیارت باید از فرصت‌ها و از ظرفیت‌های گردشگری موجود نهایت استفاده و بهره‌برداری را شاهد باشیم.

صالحی با تشکر از اقدامات دوره جدید شورای شهر مشهد و مدیریت شهری در حوزه گردشگری، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد مجموعه‌های بیشتری باشیم که موجب تقویت زیرساخت‌های شهری و گردشگری در مشهد می‌شود؛ خوشبختانه در دو سال اخیر تلاش مضاعفی در این زمینه از سوی شورای پنجم شکل گرفته و اقدامات بیشماری را شاهدیم.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به آمادگی این استان برای تعمیق ارتباطات خود با مشهد، افزود: حسین‌بن‌علی، فرزند امام‌رضا(ع) در شهر قزوین مدفون است و همین موضوع سبب شده تا ارتباط فرهنگی و مذهبی قوی با شهر مشهد داشته باشیم؛ امیدواریم این تبادل و هم‌افزایی و همفکری بتواند زیرساخت‌های گردشگری و تعاملات فکری و اندیشه‌ای را بین مدیران دو شهر تقویت کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات