تقدیر از رانندگان بجنوردی در روز حمل ونقل

تقدیر از رانندگان بجنوردی در روز حمل ونقل

تقدیر از رانندگان بجنوردی در روز حمل ونقل
همزمان با ۲۶ آذرماه ۹۸ ، روز ملی حمل و نقل ، مراسمی در فرهنگسرای شهروند شهرداری بجنورد برگزار شد و ازجمعی از رانندگان تاکسی ها و آژانس های تلفنی منضبط و با اخلاق تقدیر بعمل آمد.
شهردار بجنورد ، رانندگان را از اقشار محوری درگردش اطلاعات و ارتباطات اجتماعی با شهروندان برشمرد و گفت: تاثیری که یک راننده می تواند بر افکار عمومی بگذارد ، غیرقابل انکار است و خوشبختانه جامعه رانندگان فعال در شهربجنورد از با اخلاق ترین افراد با روحیه انقلابی و وابسته به اصل وگوهرانقلاب هستند که دررعایت قانون و حفظ آرامش فضای اجتماعی نقش آفرینی می کنند.
مهندس زارعی ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل به جامعه حمل و نقل شهر بجنورد ، ادامه داد: درموقعیتی که شاهد افزایش قیمت حامل های انرژی هستیم ، عدم تغییر تعرفه حمل ونقل و همراهی رانندگان عزیز ، نشان ازنجابت این جامعه دارد که درک صحیحی از شرایط اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم دارند.
مهندس زارعی با اشاره به تماس ها و مراجعت شهروندان با درخواست های مرتبط با این حوزه ، خواست نظافت داخل تاکسی ها هم رعایت شود و یادآورشد : از منظر اقتصادی وسیاسی کشور درشرایط ویژه ای قرار داریم و باید با همراهی هم ازاین شرایط گذرکنیم ، لذا از شما عزیزان انتظارداریم در حفظ جو اعتماد عمومی و آرامش اجتماعی درشهرمشارکت و همراهی داشته باشید.
درادامه مهندس حمیدی ، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری نیز با تبریک روز حمل ونقل به رانندگان ، ازایشان صبوری و رعایت قوانین را خواستار شد.
گریوانی ، عضوشورای اسلامی شهر نیز جامعه رانندگان بجنورد را از صبورترین و مهربان ترین افراد جامعه برشمرد .
درادامه مراسم ، با اهدای لوح ازجمعی از رانندگان تاکسی های زرد و آژانس ها تقدیر شد و سه همکارنیروی انتظامی که مستقیما با سازمان حمل و نقل شهرداری همکاری داشتند نیز با تقدیم لوح تقدیر و یادبود قدردانی شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات