فاز دوم پروژه بوستان ملل با ورود سرمایه گذار عملیاتی می شود

فاز دوم پروژه بوستان ملل با ورود سرمایه گذار عملیاتی می شود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، در این جلسه که با حضور شمشیربند رئیس، زلیکانی نائب رئیس و نقیبی و آقامیری اعضای شورا برگزار شد، در خصوص فاز دوم بوستان ملل که در زمینی به مساحت 320 هکتار در حد فاصل پل کابلی داراب تا پل تنگه لته واقع شده و شش و نیم کیلومتر مسیر خطی، ضلع غربی و شرقی این پروژه را پوشش می دهد و بیش از 70 کاربری برای آن تعریف شده است، بحث و تبادل نظر شد.

علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با بیان اینکه توسعه گردشگری برای دستیابی به توسعه پایدار و افزایش درآمد شهروندان، یکی از برنامه‌های محوری شورا و شهرداری بشمار می آید، اظهار داشت: معتقدیم که شورا و شهرداری باید برای دستیابی به اهداف خود با دستگاه‌های دیگر تعامل داشته باشند؛ ادامه پروژه فاز دوم بوستان ملل حاصل این تعامل است.

عباس رجبی شهردار ساری نیز در این نشست از ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث فاز دوم پارک ملل در ضلع جنوبی این شهر خبر داد.

وی با اشاره به پتانسیل‎های مرکز استان در حوزه گردشگری، ظرفیت‎های بکر طبیعی و تاریخی به پروژه بزرگ فاز دوم پارک ملل در حاشیه رودخانه تجن اشاره و اظهار کرد: فاز دوم پارک ملل در حاشیه رودخانه تجن حدفاصل پل کابلی داراب تا پل تنگه لته از جمله پروژه‌های مهم شهرداری بوده که عملیات اجرایی آن با هدف توسعه عمرانی و با چشم انداز گردشگری و ارتقاء اقتصادی در حال انجام است.

شهردار ساری با بیان اینکه مشارکت شهرداری ساری با سرمایه‌گذار، گامی در راستای توسعه شهری است، از ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی به این پروژه مهم شهری خبر داد و افزود: به هر اندازه بتوانیم در موضوع جذب سرمایه‌گذار موفق عمل کنیم به همان اندازه در زمینه ایجاد درآمد پایدار نیز موفق خواهیم بود.

علی اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نيز با بیان اینکه پروژه فاز دوم بوستان ملل مهم ترین پروژه شمال کشور است، اظهار کرد: شهر ساری به دلیل نزدیکی به دریا و جنگل از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که می‌توان با تکیه بر آن در ارتقای اقتصاد مردم موثر بود.

وی تأکید کرد: تیم منسجم در شورای شهر و مدیریت شهری فضا را برای اجرای این پروژه مهم فراهم کرده و همکاری لازم را با سرمایه‌گذار این بخش خواهد داشت.

زليكانی با بیان اینکه یکی از پایدارترین منابع درآمدی برای شهرداری‌ها، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهری است، ادامه داد: گردشگری شهری علاوه بر تامین اهداف اجتماعی، منابع مناسبی را در ارتقاء اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

فرامرز نقیبی عضو شورای اسلامی شهر هم ورود سرمایه‌گذار به بزرگترین پروژه گردشگری در مرکز استان را اقدامي راهبردی برشمرد و گفت: با حمایت از سرمایه‌گذار برای اتمام این پروژه می‌توان به آینده روشن و افزایش سهم ساری در بخش گردشگری و جذب مسافر امیدوار بود.

در ادامه، سید علی آقامیری عضوشورای اسلامی شهر ساری نیز با تأکید بر سخنان دیگر اعضای شورای اسلامي شهر، اجرای این پروژه را تحولی بزرگ در حوزه گردشگری دانست و حمایت خود را از اقدام سرمایه‌گذار این بخش اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات