از عملیات اجرایی پروژه پل تا پل تا آسفالت و پیاده رو سازی معابر شهری

از عملیات اجرایی پروژه پل تا پل تا آسفالت و پیاده رو سازی معابر شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مرتضی بربسته با اشاره به پروژه " پل تا پل" ،گفت: پروژه « پل تا پل» به عرض مجموعاً 26/5 متر( دو باند 10 متری رفت و برگشت، مسیر پیاده رو به عرض 4/5 متر در ضلع شمالی و رفیوژ میانی به عرض 2 متر) و در مجموع به طول 2600 متر که حدود 2300 متر فاصله پل تا پل و 300 متر از محدوده انتهای بلوار داراب تا پل کابلی شهید رنجبر است.

وی افزود: با بازگشایی این پروژه راه دسترسی بلوار داراب در محدوده جنوب شرق شهر ساری به اتوبان ساری- نکا متصل می‌شود.


رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری با اعلام اینکه تاکنون 1300 متر آزادسازی این پروژه انجام شده است ، گفت: خاکبرداری 70 درصد مسیر آزاد شده ،تسطیح و رگلاژ جاده در مساحت 24 هزار 460 متر مربع وتخریب هزار و 246 متر مربع بنای آجری از دیگر مراحل اجرایی پروژه می‌باشد.

بربسته افزود: رفع گره‌های ترافیکی، سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر، مرتفع شدن گره‌های ترافیکی ساکنان آن منطقه از اهداف این پروژه محسوب می‌شود.

وی در ادامه به پیاده رو سازی معابر سطح شهر اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی بلوار کشاورز حد فاصل کشاورز چهل و پنجم تا محدوده پایین دزا، خیابان 15 خرداد و بلوار دریا در حد فاصل کوی گلستان تا کوچه بوستان ، ترمیم گسترده آسفالت کمربندی جنوبی و حد فاصل عبور بالادزا تا عبور تنگه لته در بلوار کشاورز از جمله پروژه‌های در دست اجرای این سازمان است.

رِئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها به متراژ بیش از 7200 متر مربع در 68 کوچه و خیابان در سطح شهر طی مدت 15 روز و با هدف روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور شهروندان را از دیگر فعالیت‌های عمرانی این سازمان برشمرد و افزود: این پروژه‌ها در خیابان شهبند، میدان شهدا به سمت خیابان ملامجدالدین، خیابان امیرکبیر در چهار راه کارمندان، و بلوار آزادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به فصل بارش و ضرورت زیباسازی شهر و تحقق مطالبات شهروندان، عملیات آسفالت و معابر شهری با سرعت بیشترتوسط تیم سازمان عمران شهرداری ساری در حال انجام است.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات