رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری تجلیل شدند

رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،مراسم تجلیل از رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری با حضور کوروش یوسفی و عباس نجاریان اعضای شورای اسلامی شهر، نیک نقش معاون خدمات شهری شهردار، شهرداران مناطق و روسای سازمان های تابعه شهرداری ،جمعی از مسئولان راهور مرکز استان، روسای شرکت های حمل و نقل و نیز رانندگان در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

کوروش یوسفی در این مراسم که به مناسبت هفته حمل و نقل و رانندگان برگزار شد، با تقدیر از فعالان ناوگان حمل و نقل اظهار کرد: در جوامع امروز بخش حمل و نقل از جمله بخش های زیر بنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن فرآیند توسعه اقتصادی خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می شود.

وی با بیان اینکه رانندگان عاملان توسعه شهر هستند، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری در خدمت رسانی به این قشر جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری به تعامل و اتحاد شورای اسلامی شهر اشاره و این شورا را در همبستگی و تعامل در بین دیگر شوراهای استان نادر و نمونه اعلام کرد و گفت: البته تضارب آرا در هر شورایی وجود دارد اما مهم همدلی و تعامل است که شورای شهر ساری این وحدت را به خوبی حفظ کرده است.

وی به خدمات رسانی مدیریت شهری در دوره قبل شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: این خدمت رسانی با سرعت در دوره مدیریت شهری فعلی نیز ادامه دارد که اجرای پروژه " پل تا پل" و " فاز دوم پارک ملل" نمونه ای از تلاش‌های شبانه روزی شهرداری ساری است.

یوسفی بیان کرد: عباس رجبی شهردار ساری با تیم قوی، مجرب و مقتدر پروژه های مهم دیگری نظیر "بوستان بانوان" را در دستور کار خود قرار داده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

نماینده مردم ساری در پارلمان شهری تاکید کرد که هر کسی برای مردم کار کند و هدفش رضایتمندی شهروندان و ارتقای شهر ساری باشد برای ما ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی علوی مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری در ادامه این آیین با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان حمل و نقل شهری در ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل شهری پر اهمیت و دارای جایگاه ویژه ارزشی است .

وی افزود: افرادی که در این حوزه  مشغول به فعالیت هستند افرادی متعهد و دلسوز بوده که انضباط اجتماعی، اخلاق مداری و امانتداری از شاخص های مهم آنان است.

در این مراسم رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری از سوی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ساری تجلیل شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات