تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی بر هم افزایی کمیسیون های تخصصی

تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی بر هم افزایی کمیسیون های تخصصی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در جلسه مشترک با کمیسیون های تخصصی سازمان با اشاره به لزوم همکاری بیشتر بین کمیسیون ها گفت: ارتباطات افقی بین کمیسیون ها باید افزایش یابد تا پیشنهادات مطرح شده از سوی کمیسیون ها همه جانبه بوده و قابلیت اجرا داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی سالاری در این جلسه که با حضور رؤسا و دبیران کمیسیون های تخصصی سازمان برگزار شد به نقش کمیسیون ها در ارتقاء سازمان اشاره کرد و گفت: اگرچه طول سازمان به واسطه مقررات، شیوه نامه ها و الزامات ایجاد و گسترش می یابد ولی نقش کمیسیون ها در توسعه عرضی سازمان غیر قابل انکار است و ارتباطات شایسته بین کمیسیون های مختلف می تواند بهره وری سازمان را به طور چشمگیری افزایش دهد.
رئیس سازمان از رؤسا و دبیران کمیسیون خواست تا ضمن مراقبت از رشته و اعضای خود و تلاش برای استفاده بهینه از منابع سازمان متناسب با نیازهای خود، در زمینه هایی که نیاز به بهبود و اصلاح احساس می شود پیشنهادات خود را مطرح نمایند.
سالاری به تخلفات متعددی که در امر ساخت و ساز اتفاق می افتد اشاره کرد و افزود: نیاز است تا با همکاری تمامی کمیسیون ها جلساتی با حضور مدیران ارشد شهرداری، اداره راه و شهرسازی و نهادهای دیگری که بر نظام مهندسی تأثیرگذار هستند برگزار شود و پیرامون محورهای مهمی از جمله برخورد با تخلفات، وضعیت صدور پروانه ها و معضلات سیستم دو نقشه ای ساختمان بحث و گفتگو شود.
گفتنی است که در ادامه این جلسه رؤسای کمیسیون های مختلف به بیان مشکلات و پیشنهادات خود در جهت هم اندیشی و مشارکت هر چه بیشتر کمیسیون ها با یکدیگر پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات