شهروندان برای تدوین بودجه سال ۹۹ در کنار شهرداری تبریز باشند

شهروندان برای تدوین بودجه سال ۹۹ در کنار شهرداری تبریز باشند

به گزارش شهریار، مرتضی موحد نیا در حاشیه جلسه مشترک مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز با شهرداران مناطق، گفت: قصد داریم بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز را متفاوت تر و کاربردی تر از سال های گذشته تنظیم و اجرا کنیم.

او ادامه داد: لایحه بودجه سال آینده شهرداری تبریز برشی از چشم انداز ۱۲ ساله و برنامه پنج ساله شهر تبریز است و تمامی شاخص ها نیز در این لایحه لحاظ می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه، سامانه نظام پیشنهادات شهرداری تبریز به آدرس pishnahad.tabriz.ir برای درج پیشنهادات شهروندان در دسترس عموم است، اظهار کرد: می خواهیم نظرات مردم را در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی برای سال آینده اعمال کنیم.

او همچنین با اشاره به درج نظرات و پیشنهادات شهروندان در تدوین برنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری تبریز، گفت: قصد داریم به سمت شهروند محوری با توجه به سیاست کاری شهرداری تبریز در مورد شفافیت و تحقق شعار "هر شهروند، یک شهردار" حرکت کنیم.

موحدنیا عنوان کرد: ایجاد بستر برای مشارکت داوطلبانه شهروندان در تصمیمات کلان شهری، افزایش تعلق خاطر به منابع هویت شهر و احساس مشارکت آحاد شهروندان جهت رفع چالش های شهر از دیگر اهداف تعیین شده در تهیه و تنظیم بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تبریز است.

طی صدور فراخوان تاکنون ۲۶۵ پیشنهاد از سوی شهروندان و کارکنان برای تنظیم برنامه و بودجه سال آینده در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد های شهرداری تبریز ارسال شده است.

شهروندان می توانند برای ارسال نظرات و پیشنهادات خود به آدرس pishnahad.tabriz.ir مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات