اپلیکیشن «شهرمن» خدمات موردنیاز شهروندان را از  ...

اپلیکیشن «شهرمن» خدمات موردنیاز شهروندان را از ...

اپلیکیشن «شهرمن» خدمات موردنیاز شهروندان را از درگاهی واحد ارائه می‌دهد/ شهرداری نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده برای معرفی «شهرمن» اقدام کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه ایجاد این مرکز جزو ارزنده‌ترین اقدامات و سیاست‌گذاری‌های شورای پنجم شهر مشهد است، اظهارکرد: این مجموعه با تکیه بر تکنولوژی‌های روز و شیوه‌های نوین درصدد است تا بستر لازم برای مشارکت همه شهروندان را در حوزه‌های ایده‌پردازی و اداره بهتر شهر فراهم نماید.

وی در ادامه افزود: صاحبان ایده و برنامه میتوانند با مراجعه به مرکز نوآوری شهری و در تعامل با استارتاپ‌هایی که با شهرداری همکاری می‌کنند، طرح‌های خود را ارائه تا درصورت نیاز حتی اجرایی شود.

نوروزی بخش دیگر صحبت‌های خود را به اپلیکیشن «شهرمن» اختصاص داد و گفت: این برنامه موبایلی می‌خواهد تمامی خدمات مورد نیاز شهروندان را از یک درگاه واحد ارائه دهد و شامل بخش‌های مختلفی است.

وی خاطرنشان کرد: چشم شهر یکی از بخش‌های این برنامه است که شهروندان میتوانند مسائل و مشکلات شهری در حوزه های مختلف را با مستنداتی همچون عکس و فیلم ارسال کنند و در سریعترین زمان ممکن نیز به آنها پاسخ مناسب داده خواهد شد؛ شهرمن درصدد است تا سازوکار پارک‌های حاشیه‌ای را تغییر دهد و سایر حوزه‌ها همچون شهرسازی، حمل و نقل عمومی، تاکسی‌های اینترنتی و .... را در خود جای دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد گفت: این خدمات از طریق بخش خصوصی ارائه خواهند شد ولی بستری می‌شود که مردم به راحتی بتوانند نیازها و خدمات مدنظرشان را دریافت کنند.

نوروزی با تاکید بر اطلاع‌رسانی گسترده برای آگاهی مردم و آحاد مختلف شهروندان و اصناف، کسبه و دانش‌آموزان و دانشجویان و ...، تصریح کرد: از طریق آگاهی بخشی عمومی باید شناخت از برنامه شهرمن گسترش یابد؛ این برنامه هنوز در بدنه شهرداری هم شناخته شده نیست و جا نیفتاده لذا از طریق جلسات حضوری و پرسش و پاسخ ویژه مدیران و کارکنان باید معرفی شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات