محدودیتهای ترافیکی پایان هفته اعلام شد

محدودیتهای ترافیکی پایان هفته اعلام شد

پلیس راه با صدور اطلاعیه ای، ممنوعیتها و محدودیتهای ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور را اعلام کرد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۲ الی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۹۰/۴/۲۶ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، ساوه- همدان و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسیله نقلیه در روز یکشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۶ از ساعت ۱۴ الی ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

الف- تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسیله نقلیه در روز یکشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۶از ساعت ۱۳ الی ساعت ۲۴ از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ساعت ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج- تردد کلیه کامیونها به استنثای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۴/۹۰ و ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ ، ۲۵ و ۹۰/۴/۲۶ از محور هارز ممنوع است.

محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۲ و از ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۹۰/۴/۲۶ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محورهای استان قم

۱- تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری از ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۰/۴/۲۵ الی ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۷ به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور قدیم قم- تهران و بالعکس ممنوع و رانندگان این گونه وسایل می‌توانند از آزادراه سلفچگان- ساوه یا محور قدیم سلفچگان- ساوه یا محور قدیم سلفچگان- ساوه تردد نمایند.

۲- تردد تمامی وسایل نقلیه باربری از ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۰/۴/۲۵ الی ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۷ که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد) به سمت قم در حرکت هستند بایستی از مسیر (سه راهی نطنز، مورچه خورت، دلیجان، سلفچگان، ساوه و بالعکس) تردد نمایند.

۳- تردد تمامی وسایل سنگین نقلیه باربری به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۰/۴/۲۵ الی ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۷ از محور قم- گرمسار و بالعکس ممنوع است.

محور ساوه - همدان

تردد تریلرها و کامیونهای به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۰/۴/۲۳ از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴، ۲۵ و ۹۰/۴/۲۶از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهی قزوین- همدان) و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان - زابل

تردد تمامی تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ الی ۲۰ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۹۰/۴/۲۶ از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

محور مریوان

تردد تمامی تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۲ روزهای جمعه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۹۰/۴/۲۶ از سنندج به مریوان و بالعکس ممنوع است.

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵۵( ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

 

 

    نظرات