جلسه تودیع و معارفه نماینده هسته گزینش شرکت آب منطقه ای گلستان...

در جلسه تودیع و معارفه مسئول گزینش شرکت آب منطقه ای گلستان مهدی حکیمی به عنوان نماینده هسته گزینش شرکت آب منطقه ای گلستان معرفی گردید و از زحمات و خدمات مهندس حیدر داودیان تقدیر به عمل آمد..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل این شرکت در این جلسه گفت: بحث گزینش برای شناخت افراد در ادارات یک مقوله ضروری است تا بتوان از هر فرد در جایگاه مناسب خود استفاده کرد.
مهندس علی نظری با بیان اینکه منابع انسانی مهمترین سرمایه هر شرکت است، افزود: اهمیت انتخاب افراد صالح برای مشاغل مختلف بر کسی پوشیده نیست و مدیران نیازمندند با گزینش، افراد مناسب را برای تصدی موقعیتهای شغلی متفاوت انتخاب کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در ادامه از لایروبی 170 کیلومتر از رودخانه های استان پس از سیل خبر داد و گفت: در حین سیل نیز در104 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی صورت گرفته است.
در ادامه این جلسه محمد قاسم رزمجو مدیر هسته گزینش شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد:  زندگی همواره با واژه گزینش آمیخته است و انسانها در کلیه مراحل زندگی برای نیل به اهداف متعدد ناگریز از انتخاب می باشند.
وی با اشاره به آیات و روایات متعدد در خصوص گزینش و اینکه اولین گزینشگر خداوند متعال است، این کار را کاری الهی برشمرد و افزود: هسته گزینش بایستی در حفظ اسرار، انجام گزینش خوب و انتخاب افراد شایسته و واجد شرایط تلاش نماید.
مدیر هسته گزینش شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه افزود: جذب حداکثری و دفع حداقلی و ملاک حال فعلی افراد را باید بعنوان رویکرد فعلی هسته گزینش در بررسی صلاحیتهای عمومی و انتخاب افراد در مراحل جذب و بکارگیری شرکتهای آب منطقه ای عنوان نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات