سکونت، شرط متقاضیان استان تهران برای طرح اقدام ملی مسکن

سکونت، شرط متقاضیان استان تهران برای طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران دکتررضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: زمان ثبت تقاضا برای استان تهران به مدت سه روز ادامه دارد، از همین رو متقاضیان متناسب با شرایط اعلام شده برای ثبت نام می توانند اقدام کنند .

ثبت نام متقاضایان اقدام ملی مسکن این استان از ساعت ۱۰ امروز (شنبه) ۳۰ آذر در سامانه tem.mrud.ir آغاز شده است .

وی یادآورشد: به حتم متقاضیان برای ثبت نام از اینترنت پرسرعت استفاده و پیش از ثبت نام شرایط استفاده از این تسهیلات و فرصت را به دقت مطالعه کنند .

نگهبان تاکید کرد: متقاضیان به خاطر داشته باشند که در صورت قرمز بودن فرم «ج»، تقاضای آنها حذف و به آن رسیدگی نخواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه متقاضیان نباید تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده کرده باشند، گفت: افراد متقاضی حتما توان مالی خود را برای پرداخت اقساط تسهیلات بسنجد و پس از آن برای ثبت نام اقدام کنند .

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست ثبت نام از روز جاری، فقط اطلاعات هویتی و کد پستی مورد نیاز است و سپس مدارک به صورت فیزیکی و دستی در مهلت معین باید تحویل مراکز اعلام شده شود .

نگهبان اظهار داشت: به غیر از ساکنان تهران که در شهرهای پرند و پردیس ساماندهی می شوند، سایر شهروندان استان تهران در محلی که حداقل پنج سال در آن سابقه سکونت دارند می‌توانند ثبت نام کنند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: هر متقاضی به غیر از پایتخت نشینان، باید محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند چون در مرحله پالایش مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل رصد خواهد شد .

به گفته وی متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سامانه www.tem.mrud.ir مراجعه کنند و متوجه باشند که تا زمانی که کد رهگیری ۱۰ رقمی را دریافت نکرده اند، مراحل ثبت نام به اتمام نرسیده است .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات