آموزش رکن اصلی جشنواره پانزدهم

آموزش رکن اصلی جشنواره پانزدهم

اکبر رضوانیان مسئول کمیته برنامه های جانبی جشنواره تئاتر مهر در برنامه رادیویی #صبح_سیلک با بیان اینکه آموزش رکن اصلی جشنواره پانزدهم بود گفت:سعی ما در جشنواره پانزدهم بالا بردن سطح کیفی کارگاه ها و نشست ها بود چرا که آموزش را مقدم بر هر اولویتی در جشنواره می‌دانستیم در این مسیر از آموزش و پرورش کاشان به عنوان یک یاری دهنده باید تشکر کنم چرا که ما برای اولین بار توانستیم 18 مدرسه را در مقطع متوسطه دخترانه و پسرانه درگیر کنیم و بیش از 300 دانش آموز را با مبانی مقدماتی تئاتر آشنا کنیم.

وی تصریح کرد:هنرمندان تئاتر کاشانی از دو ماه به برگزاری جشنواره با حضور در این مدارس هدف با ارائه متن های نمایشی و کار کردن با دانش آموزان علاقه مند به هنر تئاتر طی امروز و فردا در محل کاخ جشنواره اجرا خواهند داشت،این حرکت با نام زنگ تئاتر در مدارس کاشان آغاز شد که بازخورد کشوری مثبتی برای کاشان به ارمغان آورد.

رضوانیان بیان کرد:آموزش و پرورش نقش راه توسعه فرهنگ است اگر ما میخواهیم فرهنگ، اقتصاد، هنر را درست کنیم سرمایه گذاری در آموزش و پرورش راهی است که باید انتخاب شود هر کجا این نهاد نادیده گرفته شود به مراتب هزینه های کلان تری را در بخش های دیگر جامعه باید بپردازیم.

مسئول کمیته برنامه های جانبی تاکید کرد:آموزش و پرورش گنجینه ای برای هنر تئاتر در شهرستان کاشان است چرا که ما می‌توانیم با استفاده از هنر و تجربیات پیشکسوتان و فعالین حوزه تئاتر هزاران آینده ساز این هنر را در مدارس تربیت و به جامعه تئاتر کاشان اضافه کنیم. ◽️در ادامه این برنامه رادیویی آزاده خراسانی مسئول کمیته تشریفات جشنواره تئاتر مهر گفت:استقبال از جشنواره پانزدهم چشمگیر بود و این کار ما را در حوزه تشریفات سخت می کرد.

وی افزود:ما در جشنواره در تمامی ساعت شبانه روز فعال بودیم و در کنار نیروهای اجرایی کاخ جشنواره مهر به استقبال و ساماندهی اسکان شرکت کنندگان پرداختیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات