ساماندهی دست فروشان در قالب شب بازار

ساماندهی دست فروشان در قالب شب بازار

کیفیت کالاهای دست فروشان کنترل می شود

اختصاص پنج  نقطه از شهر برای ساماندهی دست فروشان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، از ساماندهی دستفروشان سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمود ایرانمنش گفت: متاسفانه هم اکنون شاهد حضور دستفروشان در نقاط مختلف شهر هستیم که علاوه بر نازیبایی چهره شهر و ایجاد سدمعبر و ترافیک، وضعیت نابسامانی نیز دارند و باید در این زمینه اقدامات موثر و عملی صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر دستفروشان از ساعات پایانی شب و با تعطیلی مغازه‌ها فعالیت خود را آغاز می کنند، بر همین اساس طرح ساماندهی دستفروشان در قالب شب بازار در پنج منطقه شهری اجرا می شود.

ایرانمنش ادامه داد: به زودی طی هماهنگی و نشستی با شهرداران مناطق، زمین‌هایی را در پنج نقطه از شهر کرمان با امکانات لازم از جمله پارکینگ برای استقرار دائم دستفروشان در نظر خواهیم گرفت.

وی با اشاره به حضور پررنگ دستفروشان در ابتدای جاده هفت باغ و میدان رسالت، گفت: با همکاری شهرداری منطقه چهار به زودی زمینی در این منطقه شناسایی و کلیه دستفروشان این منطقه به محل جدید انتقال پیدا خواهند کرد.

وی هدف از این اقدام را جلوگیری از ترافیک و سد معبر ناشی از حضور دستفروشان، جلوگیری از نازیبایی شهری و رفاه حال شهروندان عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح کیفیت کالاهای دستفروشان نیز کنترل خواهد شد.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات