پیشرفت فیزیکی 45درصدی  فاز سوم پروژه ابن شهر آشوب

پیشرفت فیزیکی 45درصدی فاز سوم پروژه ابن شهر آشوب

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، لطف الله کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اعلام اینکه فاز سوم پروژه ابن شهر آشوب در حال اجرا است، اظهار کرد: نگاه ما توسعه گردشگری به تمامی پروژه های بزرگ شهری است و از هر ظرفیتی باید برای جذب گردشگر با توسعه زیرساخت‌های گردشگری استفاده کنیم.

وی مساحت کل فاز سوم این پروژه را 8 هزار و 600 متر عنوان کرد و افزود: 165 واحد تجاری در سه طبقه برای اجرای این فاز پیش بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری پیشرفت فیزیکی این پروژه 45درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی، شیخ طبرسی، رازی و فردوسی واقع  وبا هدف احیاء بافت فرسوده با رویکرد معماری بومی و اسلامی در ضلع شمال شرقی این تقاطع  آغاز شده است که فاز یک و دو میدان ابن شهر آشوب ساروی پیش از این احداث و به بهره برداری رسید.

کریمی با بیان اینکه ما با اتکا به نیروهای درون سازمانی متخصص و مجرب و بهره‌گیری از مشاوران خوشفکر به دنبال بومی سازی و تلفیق معماری اسلامی و مدرن در اجرای پروژه ها هستیم، ادامه داد: هم اکنون این پروژه با واگذاری به سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری که بازوان توانمند اجرایی شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی است ؛عملیات احداث آن در حال اجرا است.

وی، تصریح کرد: افزایش شتاب پروژه‌های عمرانی موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم می آورد از اینرو سرعت بخشی به این پروژه  با نظارت کافی در راستای اجرای درست و با کیفیت کارها از تاکیدات مهم شهردار ساری است.

کریمی ادامه داد: همزمان با احداث این پروژه جابجایی شبکه برق، وکانال‌ها نیز در حال انجام است و بناداریم تا پایان سال بخش زیادی از کار احداث را به اتمام برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اشاره به اقدامات خوب  شهرداری در زمینه احداث پروژه های شهری با رویکرد گردشگری ،گفت: توسعه زیر ساخت‌ها و اماکن رفاهی موجب می‌شود تا مسافران و گردشگران زیادی ساری را مقصد سفر خود برگزینند و مدت زمان بیشتری را برای اقامت در این شهراختصاص دهند .

وی بیان کرد: با توجه به ترکیب طبیعت زیبا و روح نوا و بناهای تاریخی شهر ساری ، تعریف پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه گردشگری از رویکردهای مهم شهرداری ساری است ، هرچند گام‌هایی در این راستا برداشته شده است .

شهرساری  با بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه شهری مجموعه ای از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی نظیری رادر خود جای داده و در ایام سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات