تقدير و تشكر فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه اروميه از مدير امور آب و فاضلاب اروميه

تقدير و تشكر فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه اروميه از مدير امور آب و فاضلاب اروميه

تقدير و تشكر فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه اروميه از مدير امور آب و فاضلاب اروميه

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب اروميه، سرهنگ پاسدار كريم علی نژاد، فرمانده محترم ناحيه مقاومت بسيج سپاه اروميه با ارسال لوح تقدير از زحمات مهندس سيدپور، مدير امور آب و فاضلاب اروميه تقدير و تشكر نمود.


در متن اين لوح آمده است :


برادر بسيجی جناب آقای مهندس جمشيد سيدپور مدير امور آب و فاضلاب اروميه

سلام عليكم
بسيج آن شجره ی طيبه كه در بستر سی سال تداوم شكوهمند و عزت بار انقلاب اسلامی و در سايه ی خون سرخ هزاران شهيد، جانباز و اشك ديده و آه دل و دعای هزاران خانواده شهيد و آزاده و بدست توانمند پير و مراد انقلاب در جانها و دلهای تمامی انسانهای بيدار و آزاده غرس شد؛ امروز به درختی تنومند بدل شده كه مصداق كامل " توتي اكلها كل حين باذن ربها ... " می باشد.
تجلی گر اراده سترگ سپاه و بسيج در ايجاد همدلی، همكاری، وحدت، عمران و آبادانی در اقصي نقاط كشور و دورترين نقاط؛ شما پاسداران و بسيجيان هستيد؛ شما كه بايد باشيد تا فظيلتهای انقلاب و ارزشهای اسلام بمانند؛ شما كه رهبر و مقتدای مان در وصف شما گفته است :
( شمائيد كه لباس شهادت را چنين عاشقانه و معصومانه به تن كرده ايد و با اخلاص و ايثار جان، خود را سپر بلای انقلاب، مردم و ميهن خويش ساخته ايد. در وجود شما چيزی است كه از عاشقان خدا دل می برد و عارفان جلوه حق را بی تاب مي كند؛ آنچنانكه امام عزيز را آرزومندانه به بيان اين جمله وا می دارد كه افتخار من اين است كه خود يك بسيجی هستم. )

شما كه با دلهای دريائی خود به استقبال طوفان حوادث و مشكلات مي رويد و عزم خود را در اين راه جزم نموده ايد و كمر همت خدمتگذاری به خلق بسته ايد كه ان شاالله " رضی الله عنهم و رضوا عنه ... " و اميد داريم كه در اين مسير و امتداد آن و در ظل توجهات باری تعالی و با صدق و خلوص نيت در زمره " السابقون الاولون " قرار گيريد.

از شما برادر بزرگوار بدليل زحمات و تلاشهای بی منت در برگزاری رزمايش الی بيت المقدس در آبان ماه 98 صميمانه قدردانی می نمايم و اين تلاش و هميت شما را ارج می نهم و از خداوند متعال خواستارم تا اين تلاشها و زحمات را زمينه ساز ظهور منجی عالم بشريت قرار دهد.

توفيق روز افزونتان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات