احداث کانال هدایت آب های سطحی در راستای رفع آبگرفتگی معابر

احداث کانال هدایت آب های سطحی در راستای رفع آبگرفتگی معابر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در راستای ارائه خدمات به شهروندان، احداث کانال هدایت آب های سطحی کاظمیه در دستور کار سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری قرار گرفته و در حال انجام است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری اظهار داشت: خدمت رسانی به شهروندان و توسعه متوازن از رویکردهای مهم مدیریت شهری است که بر این اساس هدایت آب های سطحی جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس مهدی حدیدی نژاد افزود: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری ها بوده و هدایت آبهای سطحی، سهولت در عبور و مرور ، ارتقاء سطح ایمنی معابر و مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه های مهم شهرداری محسوب می شود.

وی با اشاره به آغاز فصل بارندگی‌ها، بحث جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری عنوان کرد و یادآور شد: دفع آب‌های سطحی با هدف ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب و درنهایت رفع خسارت‌های احتمالی از مناطق شهری است .

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری از عملیات احداث کانال هدایت آبهای سطحی کاظمیه به طول 200 متر و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان خبر داد که در حال حاضر 90 متر آن در حال انجام می باشد.

حدیدی نژاد هدف از این اقدام را انتقال روان آب سطحی شمال شهر به رودخانه شاهرود عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات